Bytte alle seter i passate'n stv 2000 mod?

Anbefalte innlegg

Hei

Bare lurte på om det er vanskelig å bytte setene i bilen? Skulle hatt 3 punkt seler på alle sitteplasser bak, har i dag kun 2 stk 3.punktseler i baksete og har funnet seter til hele bilen på nettet.

Dem var i skinn og jeg lurte på om det var noe vanskelig å bytte dem :)

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke noe bytte av bil med det første? Kommer til å tjene så godt du nå, kan kjøpe NY bil nå. STOOOOOR hard pakke under juletreet til vinteren??? :P

Vet ikke hvordan det er i Passat, men jeg byttet jo frem- og baksete i stasjonsvogna. Var gjort på under 1t. Og da knotet jeg lenge med ene klipset som ikke ville det samme som meg.... : bråk :

I Golf 3 så er det kun 4 små skruer en må ut med + ett par "klips", så er alt av seter ute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Freddy ;)

Joda, stiger jo litt i lønn ;) men vi skal jo til Danmark om noen få uker så jeg har ikke rukket å tjene noe særlig før det. Fant en på finn som har Alacantra seter til bilen, de er jo i sort skinn, men det går sikkert greit..

Frode

ps til Freddy, har bestillt ny pc fra komplett nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stasjoner? Ble ikke noen ordning på den andre?

Skal se litt "i noen programmer" ang demontering av seter. Må bare legge det inn først.....

Sort alcantara er jo topp da. Alt sort da (midten også)?

P.S. Du burde jo bytte dør-trekk også da. Kan se litt merkelig ut med mix av stoff og skinn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Ja, jeg ser den, men viktigst nå er att alle ungene sitter med 3 punkt sele bak, så får dør trekkene komme etterhvert. Ungene er viktigst uansett :)

Angående pc, så skulle de jo ha 8800 for den 1.5 år gamle pc'en, da kjøpte jeg heller ny stasjonær til omtrent samme pris men overlegen "kraft" i forhold, pluss en 20" skjerm :)

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Demontering av stolene fremme er mye likt som i Golfen. Den lista som ligger "over" skinna inn mot eksos-tunellen må av. En en liten skrue der. Så er det å koble ifra Airbag og varme o.l.

Batteri må kobles av som punkt nr 1! (airbag......)

Når alt er koblet ifra, og den lista er borte, er det bare å skyve setet bakover og ut. Tar 5min. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.