#1 Skrevet Juni 3, 2007 fikk ett tips av Flisundet Motorservice på treffet forrige helg om hvordan å teste at resirk ventilen er tett. så i dag gikk jeg ned til bilen å tok av vakumslangen som går fra innsuget(manifoilen) og videre ned til toppen av resirk.jeg sugde på slange og jeg fikk igjennom en god del luft,hørte at det suste i innsuget faktiskt. denne resirkventilen er vel så godt som død eller hva? har denne lekkasjen mye å si på bilens ladetrykk og bilens effekt? mvh Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2007 ingen som vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2007 Jeg tipper ja. Dette fordi avhengig av ventilens tilkobling vil turbotrykket klare å skyve opp ventilen da turboen lader. Det medfører da lavere turbotrykk og muligens fusking. Om ventilen ikke åpner da den skal blir dette også feil mht. bensin/luftblandinga i motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2007 oki.takker .merker at den fusker av og til ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...