#1 Skrevet Juni 3, 2007 skal ha nye bremseklosser foran, og lurte på hva folk har kjørt på. hørt utrolig mye bra om ferodo, ate er vel også veldig bra. skal på en s3, blir nok større bremser etterhvert, så tar bare å bytter klosser og skiver i første omgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2007 skal ha nye bremseklosser foran, og lurte på hva folk har kjørt på. hørt utrolig mye bra om ferodo, ate er vel også veldig bra. skal på en s3, blir nok større bremser etterhvert, så tar bare å bytter klosser og skiver i første omgang. jeg har ferodo ds2500 klosser på min a3 1,8T, sammen med black diamond skiver! funker altid 110%, kalde som varme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2007 Ferodo ville jeg helt klart valgt, hadde disse på gamle bilen min. Hadde først EBC greenstuff og bytta til ferodo ds2500 og det var som natt og dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2007 jeg har ferodo ds2500 klosser på min a3 1,8T, sammen med black diamond skiver!funker altid 110%, kalde som varme Hadde dette på 90en min før oppgradering, funket gull på bane, men når de var kalde så måtte man trå til litt for å få virkning syntes jeg. Har samme klosser på Caben nå sammen med Brembo max, trenger fortsatt litt varme for å få godt bit i de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2007 Jeg kjører på Ferodo DS2500 og er veldig fornøyd med de. Har forøvrig ikke prøvd Ate klosser... Synes Ferodo gjør det helt genialt med å gå ut med litt mer tekniske hidden om klossene, som f.eks. hvordan friksjonen på klossene er avhengig av varme osv (se vedlagt graf for ds2500). Her vil jo selvfølgelig skivene også spille en viss rolle, men mest mulig tekniske hidden viser at de står inne for produktet sitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2007 jeg kommer aldri til å kjøre med Ferrodo mer, etter at belegget løsnet fra plata på min DS2000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2007 På mine (riktignok brukte..) greenstuff løsnet belegget, og de nye low-cost TK-klossene (OEM produsent) ser ut til å funke minst like bra.. Litt mer støv, men det går opp i opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2007 På mine (riktignok brukte..) greenstuff løsnet belegget, og de nye low-cost TK-klossene (OEM produsent) ser ut til å funke minst like bra.. Litt mer støv, men det går opp i opp.. Ikke første gangen jeg hører det om Greenstuff, eller at belegget sprekker og smuldrer opp......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...