montering av fjernstyr sentral lås?

Anbefalte innlegg

noen som kan tysk her??? og vet hvor i bilen jeg kan finne igen di ledingene jeg skal koble meg inn på ???

HPIM1681.jpg

HPIM1682.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var en som vile se noe bilder og kvalitet. ser ikke værst ut mener jeg i vertfall når man tenker på at man ikke har betalt mer en 150 kr

HPIM1680.jpg

HPIM1679.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du/noen noe om hvordan dette vil virke mot startsperre på en A6 C4 feks.? Og hvordan er det med sliping av nøkkelbladene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledningene til sentrallåspumpa finner du på høyresiden under baksetet, på audi 100 C4 i alle fall. Har koblet inn en speedy enhet der på min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledningene til sentrallåspumpa finner du på høyresiden under baksetet, på audi 100 C4 i alle fall. Har koblet inn en speedy enhet der på min.

hmm da får jeg se på det da. strakk du strøm ledingen rett fra batteri og bak hell ?? koble du deg inn på blink lysa også hell ??? tror ikke jeg gidder det jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm da får jeg se på det da. strakk du strøm ledingen rett fra batteri og bak hell ?? koble du deg inn på blink lysa også hell ??? tror ikke jeg gidder det jeg.

Koblet meg inn på blinklysene ved å koble med inn på ledningene bak nødblink-bryteren:) Strøm hentet jeg fra strømledningen til pumpa tror jeg, lå i alle fall en ledning med 12v under setet der. Bare å prøve med et voltmeter det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har liggende skjema til denne på engelsk,vist det er noe hjelp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du/noen noe om hvordan dette vil virke mot startsperre på en A6 C4 feks.? Og hvordan er det med sliping av nøkkelbladene?

nøklene er ikke noe prolem å få slipt (gjordt dette på min egen bil), men det vil ikke fungere på biler med startsperre, da bilen bare vil stoppe igjen etter få sekunder pga den ikke har den brikka inne i seg som orginal nøkkelen har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hva di forskjelige lednigen inn på puma er ??? har funnet pumpa og funnet at det er mange ledniger inn. skal låne et metter for og prøve og se om jeg ser på det når jeg låser og låser opp bilen vis dere ikke vet hvilke farge det er på låse opp og at da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man ikke få koblingsskjema av dette fra Møller e.l.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje det.

begynne og bli lei og prøve og finne noe strøm her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nøklene er ikke noe prolem å få slipt (gjordt dette på min egen bil), men det vil ikke fungere på biler med startsperre, da bilen bare vil stoppe igjen etter få sekunder pga den ikke har den brikka inne i seg som orginal nøkkelen har.

Var noe sånt jeg regna med, regner sterkt med jeg har startsperre på min da det lyser ei sånn startsperre lampe hver gang jeg skal starte bilen.. Skjønner ikke hvem som kan ha bestillt en så bra bil som a6 i 96 uten fjernstyring til sentrallåsen!? : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje det.

Jeg har kobla litt bak der med pumpa på min og, jeg fant en løs kabel atmed pumpa som hadde +12v konstant og en annen kabel. Satt en sånn plugg på som ikke var i bruk.

Ellers var resten rimelig greit der bak, husker ikke fargen, men jeg fant en kabel inn til pumpa som låste opp hvis man ga den jord og igjen hvis man ga den +12v eller omvendt. Var bare og prøve seg fram litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei si det. men tror faktisk det er en del av dem ute på markede uten fjernstyrt.

hufff begyner og bli litt lei her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje det.

ledningen du skal bruke for å styre sentrallåspumpa er grønn og blå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm har prøvedet er bare en grønn blå. synes jeg snart har prøvd alt.

men er det 2 eller 1 lednig dere kobler til at pumpa??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du klipper over den ledningen og kobler enheten inn på den. Slik at enheten sender samme signalet når du trykker på knappen på fjernstyringa, som når du vrir på nøkelen til vanlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I det første bildet, med oversikt over koblingene er det en liten ledingssløyfe på den nye styringssentralen din som skal klippes over om du har pneumatisk (luftstyrt) sentrallås, og du har vel luft? Det har vel sikkert noe med varigheten som det gies puls til sentrallåspumpa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er to ledninger på den sentralen du har kjøpt, du skal klippe den blå/grønne og koble de sammen med hver sin ledning som kommer fra sentralen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hufff beginer og bli drit lei her nå.: bh : : bh :

ledinger inn på vakum pumpa

blå/grøn

3 røde

blå/svart

gul/blå

2 brun/gul

brun/grønn

brun/blå

brun/grå

har klippt av den sløfen utafor boksen.

og har klipt av den gørn/blå ledingin og koblet den om den røde/svarte og den rosa på kobligs boksen men ingeting hente.: bh : : bh : : bh : : bh :

sn art så helle driten gårm i søpla.................:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp deg et multimeter:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hufff beginer og bli drit lei her nå.: bh : : bh :

ledinger inn på vakum pumpa

blå/grøn

3 røde

blå/svart

gul/blå

2 brun/gul

brun/grønn

brun/blå

brun/grå

har klippt av den sløfen utafor boksen.

og har klipt av den gørn/blå ledingin og koblet den om den røde/svarte og den rosa på kobligs boksen men ingeting hente.: bh : : bh : : bh : : bh :

sn art så helle driten gårm i søpla.................:evil:

Ut av det lille jeg kan av tysk, så ser det ut som om den grønne/blå skal kobles til hvit og orange/sort fra fjernkontroll-sentralen (ifølge den instruksjonsboka på første side).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holer på å montere samme settet, men jeg monterer det innafor sparkepanelet på venstresida slik det sto i monteringsanvisninga. MEN, jeg klarer ikke å identifisere den blå/grønne ledninga.

Jeg har sett inne mansjetten som beskytter ledningene som kommer fra døra, og der ser jeg den blå/grønne. Men nede ved føttene finner jeg den ikke igjen. Er det noen som har noen gode forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :: bråk : : bråk : : bh : er drit lei hele greia jeg og kaste alt under samen med pumpa og skrud på igen sette. kansje man kan ta det opp når man har fått ned blo trykke litt : bråk : : bråk : : bh : : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.