montering av fjernstyr sentral lås?

Anbefalte innlegg

finnes dette settet til 150 ,- enda på ebay ? :D isåfall bestiller jeg med en gang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har testet denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet det er en litt gammel tråd men prøver allikevel:

Jeg har kobla opp og testa, men det funker ikke... det klikker i boksen når jeg trykker på en knapp, men det skjer ingen ting med låsene. Har koblet nøyaktig etter koblingsskjemaet til Roy

bestilte herifra, men den har samme koblingskjema som i 2. post her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt på pumpa når du låser/låser opp? Hvis den slår inn bare litegranne så er det fordi spenningen må holdes over litt lenger tid. Normalen er vel 0.5sekunder, du kan endre den til 3.5 sekunder ved å flytte den venstre svarte plasthetta et hakk lenger ut mot kanten (mot venstre, sett forfra). Prøv dette, og si ifra om det ikke går noe bedre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kobla om til 3,5 sek. men kommer ingen lyd fra pumpa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det en "door trigger" ledning som også må kobles på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lager den nye boksen din lyd da du prøver og låse opp\igjen?

Det gjorde min, men pumpa startet ikke.. Måtte ta den gul\sorte til pluss? og den gule til jord i tilegg til dem sorte og røde ledningene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

boksen lager lyder når jeg låser opp/igjen med fjernkontrollen, men pumpa er musestille

Har kobla røde og gul/sorte til +

svart og gul til jord

kvit/sort sammen med orange

også klippa den blå/grønne og hekta på den kvite på den som går mot pumpa og orange/sort til den andre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, dere har jo ikke samme produkt? Vet ikke om fargene stemmer overens med hverandre. Men siden du (Petter Ulen) koblet etter skjemaet som fulgte med i pakken så burde det fungere uavhengig av hvordan andre har koblet sitt produkt. Jeg vet ikke nøyaktig hvilken ledning som skal ha pulsene, heller ikke om dem skal ha strøm eller jord, men det absolutt lureste er å bruke enten et voltmeter eller en prøvelampe til å spenningsteste alle ledningene på pumpa for å se hva som gir utslag på låsen. Jeg skal prøve å spore opp litt mer info om kobling i audien din!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er koblingsskjemaene mine:

P1020586.jpg

P1020587.jpg

"sentral lock wiring" er helt likt som det settet før i tråden her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har da fått det til ;) brukte "negative trigger" skjemaet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.