#1 Skrevet Juni 3, 2007 Skal skiftet fjærer rundt på min 100 2.8 e 92 mod. Er det noe jeg burde være oppmerksom på som kan gi meg problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2007 Etter 9 timer med bannskap og svetting ga vi opp hele proskjektet med å bytte fjærer. Fy fan hvor hardt alt satt fast. Ødela endeleddet blant annet da det skulle av. Nå skal jeg sjekke hva verksteder tar for å bytte mine fjærer,dette gjør æ IKKE igjen!!!! Ting som har stått på en bil i 295.000 km,de tingene kan fan mæ skape mye frustrasjon.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2007 Vel du må jo ha det kjente Spesial verktøyet da... http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=503&iItemId=102659 Edit: Ikke sikkert du må demontere demper for og bytte fjærer.. Sitter som pokker, kosta litt over 2k for meg ink 4 hjulskontrollen for og få det godkjent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2007 Slikt jeg leste her og i boka,så må hele demperfeste/m fjær løsnes. Da må man av med navbolt og styrestag + bremseskive og kalipper. En lang prosess når alt sitter dønn fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2007 nei da ikke så ille jeg skifte på min 100 på en kveld. brukte ikke det spesial verktøyet dems noe satt litt gåt men fikk det opp med sjokk. men du må ha verktøy til og skru samen fjøren da. og vær smart og ikke skru løs mer en tre skruer i toppen av fjør bene så tar du resten når du får det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2007 Fjørklemmer har vel alle i garasjen vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...