Anbefalte innlegg

Dette står sikkert beskrevet i instruksjonsboka, men da jeg ikke har den forran meg med det første, så spør jeg (som vanlig...) her inne:

Hvordan får man bytta blinklyspærene forran på A6 4b? Må man virkelig skru løs lyktene slik som det ser ut som ved første øyekast, eller finnes det en enklere løsning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes enklere løsning vel, går det ikke an å få lirka ut pæra da?

Har skiftet dette for en stund siden jeg også, og det eneste jeg husker er at det var trangt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes enklere løsning vel, går det ikke an å få lirka ut pæra da?

Har skiftet dette for en stund siden jeg også, og det eneste jeg husker er at det var trangt!

Var liksom det der med trangt jeg tenkte på, klarer ikke å få lirket fingrene langt nok inn til å få tak i pæra....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var liksom det der med trangt jeg tenkte på, klarer ikke å få lirket fingrene langt nok inn til å få tak i pæra....

Er det pasasjersida, så må du fjerne luftfilter slangen først for å få komme til, deretter må du vri pæreholderen en kvart runde og dra ut hele holderen, da skal du få ut lampa. Kan være litt korte ledninger, men det går bra med litt lirking. Det kan være vanskelig å komme til der, men det går med to fingre og vri den rundt og dra den ut.

Det skal gå, med litt tolvmodighet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du noe lur måte å gjøre det på? Skal gjøre det samme selv nå,men er så sinsykt trangt: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.