#1 Skrevet Juni 3, 2007 Har fått en grei pris hos et Møller verksted på "service" på AC'n. Tenkte å få dette i drift igjen, noe det ikke har vært på lenge. Er det andre ting en vacumering, trykktesting og fylling en bør få gjort? Er det noe filter en bør bytte? Andre ting? Kunne vel vært greit å fått byttet o-ringer også..... Kan det ha blitt ødelagt av å ikke ha vært i bruk? Har knapt nok vært i drift siden jeg kjøpte bilen i 2000. Hadde det litt i gang i 2005 eller 2006 tror jeg det var. Funket en liten stund før det ga seg igjen. Måtte bytte radiator for en tid tilbake, og da måtte AC-radiator av for å få ut kjøleradiator (skrudd i hverandre) Dette er ikke "Clima", der en stiller inn temp. Det er bare en bryter for AV/PÅ. Er vel sånn at bilen skal være "tett" når AC / Clima er på, for at ikke ting-og-tang skal fryse ned (som når døra på fryseboksen står oppe). Gjelder dette på mitt anlegg også? Trodde nesten at om det er i gang, så er det i gang, selv om vinduer/takluke er oppe. Hvordan fungerer egentlig dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2007 Ingen? (bump) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...