Bilder av min 2003 VW Passat med nye felger

Anbefalte innlegg

Etter mye masing fra div. personer så legger jeg ut noen bilder av Passaten med nye-felgene :) Felgene er 8x18 foran med 225/40-18 dekk og bak er felgene 9x18 med 255/35-18 dekk. Bildene er tatt med mobil så kvaliteten kunne vært bedre da men........

DSC00304.jpg

DSC00306.jpg

DSC00308.jpg

DSC00309.jpg

DSC00310.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pent det der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pent det der:)
Takk takk..........etter flere år med "leting" så har jeg endelig fått tak i sett med Oz Futura med innpress som går an å bruke på VW. Få den litt mer ned foran så blir det bedre ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si at de kledde bilen din bra! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble kanonpent dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle kommentarene,skal bli litt bedre med senkeskåler foran. Men tviler på det blir gewinde på meg da jeg har et hus å bruke penger som er prioritert litt mer enn bilen akkurat nå. Men tror ikke det blir bredding av bakfelgene med det første iallfall. Får se om dama kantkjører en av bakfelgene hehe ;) Fylte godt ut i hjulbuen bak med 9 toms felg med 255 dekk. Ble ikke seendes ballong ut som jeg fryktet,dekksidene er nesten helt rette. Sporet om mulig faktisk mindre med de dekkene her enn vinterdekkene (195/65-15)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene er fete de: ja : Men etter min smak burde du senket mer og gått for noen litt smalere dekk. Er kanskje ikke ballong nå, nei, men litt strekk kler de felgene mye bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt så blir det kun senkeskåler foran......gewinde frister men blir litt råflott å kjøpe det kun for å senke noen få ekstra millimeter. Bilen er familiebil så greit at den er kjørbar uten at man må planlegge hver eneste meter man kjører.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok noen nye bilder isted når jeg kom hjem fra kveldskift :) Denne gang med skikkelig digitalkamera ;)

div-2.jpg

div-3.jpg

div-4.jpg

div-5.jpg

div-6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser jo veldig bra ut dette her, Pål...grattis med Feite felger : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser jo veldig bra ut dette her, Pål...grattis med Feite felger : ja :
Jauda ganske fornøyd sjøl også :) Har endelig fått drømmefelgane mine no!! Disse blir nok ikke solgt med det første ;) Skal bytte alle 4 karbon-ringane og skruane på senterdeksla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kantfelg er og blir en vinner Pål!!!: rock :

Gratulerer......det såg veldig bra ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk over alle 4 ytter-ringen med en liten dott med EagleOne Chromepolish så nå glinser det som bare tjusan !! Skal bli bra å bli kvitt det "halvpolerte" dekselet og nye karbonringer og skruer til alle 4 dekslene. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mye masing fra div. personer så legger jeg ut noen bilder av Passaten med nye-felgene ...

:confused:: smil :

synes Futura skal ha litt 80 "ballong" jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:confused:: smil :

synes Futura skal ha litt 80 "ballong" jeg...

Smalere dekk blir iallfall ikke aktuelt ;) Ble ikke noe "ballong" i mine øyne. Litt greit at det er litt gummi som beskytter felgkanten. Iallfall når det er bredere felger bake,da slipper man at kanten på bakfelgene blir sandblåst av fremfelgene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å herregud, 3 delte skrudde OZ felger synes jeg ikke noe om................:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var mye penere når du fikk tatt et ordentlig bilde av med pål. det var rett og slett uber pent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å herregud, 3 delte skrudde OZ felger synes jeg ikke noe om................:)
Lurer på å bytte de ut mot noen 16 toms RS4 replica-felger. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var mye penere når du fikk tatt et ordentlig bilde av med pål. det var rett og slett uber pent.
Ble en utrolig glød i ytter-ringene etter jeg gikk over de med litt krompolish på søndag. Tviler på jeg hadde fått samme glansen med Autosol faktisk......disse felgene skal IKKE selges til neste sesong. Har brukt altfor lang tid på å lete opp drømmefelgene mine :) Meget fornøyd med felgene på bilen !!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en liten pakke ifra Felgen-garage idag med nye karbon-ringer,komplett skruekit til alle senterdekslene og et pent brukt senterdeksel da en som hadde felgene før meg har gjort et halvhjerta forsøk på å polere opp senterdekselet. Å kun det ene......så helt rart ut i og med de andre har sølvlakkerte deksel. Ble meget bra med nye skruer og nye karbon-ringer (som faktisk ER ekte karbon) Bilen fikk seg også en omgang med Meguiars clay kit for å fjerne "nupper" og urenheter i lakken pluss en kjapp polering med Meguiars Nxt generation tech wax. Bilen ble shiny og meget lekker........skal gi felgene en omgang med litt polering imorra før den skal stilles ut på VACN Nordvest 2007 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok noen "skryte-bilder" av bilen idag ifra VACN Nordvest-treffet

VACN-Nordvest2007001.jpg

VACN-Nordvest2007002.jpg

VACN-Nordvest2007003.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøkent Pål! :)

btw, bra musikkinnslag under preimeutdelinga idag :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøkent Pål! :)

btw, godt musikkinnslag under preimeutdelinga idag :P

Hehe tenker du på hunden eller mobilen ? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe tenker du på hunden eller mobilen ? ;)

Mobilen : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som har sendt pm...........felgene er IKKE til salgs. : rolleyes Har leita så lenge etter slike felger at jeg vil angre meg gul og blå den dagen jeg selger de. Dette er felger som ikke produseres lenger å er på vei til og har forsåvidt blitt kult-felger i Europa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.