Anbefalte innlegg

Har 6 kattunger vi skal gi vekk her hjemme. to kull. Første ble født 5 april og de siste som kom ble født 19 april :) Bilde kommer. send sms på 452 50 266 eller ring 55 18 86 28 på ettermiddag kveld dere som vil ha katt :D Kattene er å finne i Åsane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er vel ikke interessert i å bytte med en eldre og skral hannkatt?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle så gjerne tatt i mot et lite nøste, men da tror jeg nok en her hjemme hadde tatt både meg og kattene og hivd oss på hodet ut... hihi..jeg elsker puser, de e så søte og go'e!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle så gjerne tatt i mot et lite nøste, men da tror jeg nok en her hjemme hadde tatt både meg og kattene og hivd oss på hodet ut... hihi..jeg elsker puser, de e så søte og go'e!! :)

 

Neei da. Husker at jeg ville ha meg en kattepus når jeg var liten, men at jeg ikke fikk lov for sjølingene. Da tok jeg saken i egne hender og skaffa meg kattepus selv. Når jeg kom hjem så var de så glad i katten atte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neei da. Husker at jeg ville ha meg en kattepus når jeg var liten, men at jeg ikke fikk lov for sjølingene. Da tok jeg saken i egne hender og skaffa meg kattepus selv. Når jeg kom hjem så var de så glad i katten atte :)

 

hehe.. gjorde jeg også selv når jeg var 16, men nå har jeg to kattepuser, og tro meg(!) de er IKKE populær hos min samboer ;) Han er absolutt ikke kattemenneske :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kattungene forsvant før vi fikk tenkt oss om her men nå er det kommet nye :D 4 herlige små pusenurk.. de kom for vel en uke siden så om 2 - 3 mnd er de klar for å reise til ett nytt hjem.. bilder kommer!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da begynner det å gro bra til her på bruket. kattene nærmer seg modne for ett nytt hjem. ble gal av å prøve å ta bilder av de hver for seg, så til slutt ventet eg, å ventet å ventet på at de til slutt skulle ta kvelden å lalle kassen.. og det gjorde de.. så sneik eg meg innpå de og fikk knipset to bilder før det ble panikk og de ville leke mer :P

 

DSCN4545.jpg

 

DSCN4537.jpg

 

Passer best om det blir ringt til hustelefon på 55 18 86 28 etter kl 6 hverdager. er muttern som er best på dette her men om det ikke er noe svar å få så kan dere også ringe 452 50 266 etter kl 16 hverdager

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

søte katter det der! de ser så uskyldige ut men finner på de merkeligste ting! har to katter hos mine foreldre, men jeg skulle vel egentlig ha skaffet meg min egen katt?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Katter e fantatiske dyr, men det e mye ansvar og litt arbeid å ha katt(er)... det beste e å ha to katter hvis man har muligheten til det, så får de selskap i hverandre - men med to katter bør man ha muligheten til å slippe de ut så de får frest fra seg litt, ellers bør man ha god plass og mye tålmodighet.. hehe. Snakker av erfaring, hadde to katter før (de flyttet ut med eksen), og det e mye moro, glede og selskap å finne blandt våre firbeinte venner. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har det vel egentlig ganske greit med våre to "faste" katter. de går inn og ut som de selv føler og holder til på vaskerommet vårt.. er værre når det begynner å ploppe ut unger fra begge to :P kan vel si jeg er ganske lei nå etter hvert.. har 7 kattunger liksom :P men er utrolig hvor mye selskap man finner i en katt som er godt oppdratt. er litt forskjell på de to damepusene våres, men hun ene er flott å ha hvis man bare vil sitte ned å slappe av å kose. og en katt blir ALDRI lei av å kose!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt om sterilisering? ;)

Vi har tre puser, alle sterilisert/kastrert. Nix tull! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt om sterilisering? ;)

Vi har tre puser, alle sterilisert/kastrert. Nix tull! : ja :

 

Hvor er morroa uten kattunger? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja.. så lenge de blir kvitt dem uten å ta livet av dem, så!

Er jo ikke noe som er stort søtere og morsommere enn gale kattunger! :D

Fire pusenurk? Jeg kan da i hvertall telle til 6 små og en stor oppi den kassa! Hihi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.