Baklykter til Passat 3B Sedan

Anbefalte innlegg

Hei, sitter bare og kikker på baklykter til passat 3b sedan, men finner så utrolig lite, har søkt litt men ingen heldige treff enda...

 

Tenkte kanskje noen av dere hadde en eller flere linker til sider der man selger baklykter(og frontlykter).

 

Mvh

-Meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du prøvd ebay.de og com ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, skjønner ikke et eneste ord på tysk, dessuten greier jeg aldri og fårsto hvordan man eventuelt bestiller.. men kan self søke på passat 3b.. Takk for tipset :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : hehe har hadle litt både på tyske sidenog fra usa. har da ikke blit lurt så mye enda.

selv om jeg ikke forstår et ord tysk og englsken min fungere best i fylla: klø : :rolleye:

men det går for det mye bilder man kan se seg litt frem til hehe lyke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mine øyne er org. baklysa fra 3BG de peneste på Passat. Men såklart så finnes det jo hvite og sorte ifra In.Pro til 3B. Skal du ha på 3BG baklys må du lage deg et adapter men det er ikke noe vanskelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det trengs mere enn en adapter, da bakskjermene er veldig forskjellige på 3B vs 3BG sedan. Det er bare på Variant at de nyere baklyktene kan monteres på eldre biler.

 

07.jpg

03.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det har jeg skjønt, ene min er sprekk i bak og vil ikke kjøpe ny orginal, og helst ikke lexus..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De så OK ut men var litt stiv pris på de..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes ikke noe særlig med pene baklykter til 3Bsedan.. Har leitet lenge....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.