#1 Skrevet Juni 3, 2007 Corradoclubnorwegen skal starte opp med egne klubbmøter på tyrigrava kro v/gamle mosseveien,hver siste søndag i måneden,så alle som har,har hatt,har lyst på eller bare er interreserte i corrado,er velkommen til tyrigrava. ..vi møter på tyrigrava kl 1600 og bli der til vi ikke gidder mere... Neste klubbmøte er 24.juni.. Vel møtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2007 jeg kommer..!!! minn meg på det a cato? jeg glemmer det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2007 kommer jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2007 Jeg og vil komme men hvor er det? litt mer spesifikt med området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2007 Tyrigrava ligger ved gamle mosseveien,ikke langt fra tusenfryd,som ligger to mil sør for oslo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2007 Tidspunktet før møtet den 24.6 er blitt flyttet til 14.00! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2007 grunnet en som alltid må flytte på tidspunktet, hvem kan det være?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2007 en fra drammen tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 23, 2007 Da sees vi kl 1400 i morra: smil : skal bli godt med en burger nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 23, 2007 jepp.. får håpe på opphold da! og ikke alt dette vannet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 8, 2007 Neste klubbmøte den 29.juli kl 1400!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 16, 2007 Skulle ha kommet, men det er noe langt å kjøre fra Stavanger... Henta nettopp bilen i Oslo, så blir for snart å kjøre helt tilbake igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 16, 2007 He he skjønner den,men du kan jo komme på Rudskogen kanskje?1-2 september... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 18, 2007 Vi kommer til å ha neste klubbmøte på lørdag 28,vi slår sammen vårt klubbmøte med "show og shine"treffet på fredriksten festning i halden,treffet starter kl 1200,jeg kommer til å reise fra oppegård ca 1030,kan jo avtale å møtes på veien,hadde vært moro å kjørt samlet opp til festningen... Ring meg gjerne på tlf: 92029071 eller send en pm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 22, 2007 He he skjønner den,men du kan jo komme på Rudskogen kanskje?1-2 september... Frister veldig! Men litt usikker, gutten min er ikke helt klar for show. Har litt finpuss jeg må fikse på. Men finnes det tid så skal jeg ikke se bort ifra det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 22, 2007 Høres bra ut,hadde vært moro å sett nye corradofjes: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 9, 2007 Neste klubbmøte blir 26 august kl 1400! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 28, 2007 Da er det tid for nytt klubbmøte søndag kl 1400 igjen på tyrigrava.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 4, 2007 Så kjedelig at det ska ver såååååå langt vekke då!! Eg og vil ver med!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 5, 2007 Så kjedelig at det ska ver såååååå langt vekke då!!Eg og vil ver med!! Se nå å dra de andre Corrado eierene i ditt distrikt \ region litt i øra, og lag opp egene lokaltreff. klikk på signaturen min eller cato sin så kan vi snakkes på corrado sitt forum. Men husk på, at det forumet er i tillegg ikke istede for dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 6, 2007 Se nå å dra de andre Corrado eierene i ditt distrikt \ region litt i øra, og lag opp egene lokaltreff. klikk på signaturen min eller cato sin så kan vi snakkes på corrado sitt forum. Men husk på, at det forumet er i tillegg ikke istede for dette. Lite så skjer når jeg trykka på linken... hmm.. Ikke så mange Corrado som stiller på treff her i område, så litt vanskelig å få tak i dem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 7, 2007 hm en liten skrive feil i linken beklager: flau :, prøv en gang til;) det er frere corradoer i din region. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 10, 2007 Jule bord vil bli avholt på Tyrigrava kro 25. november kl:. 14.00 Det er ønskelig å få et ca antall som kommer så de har nok "juletallerker". siste frist for bestilling er 17.november. Send meg pm. Eller gå inn på http://www.corradoclubnowegen.com se under happenings Pris per pers vil bli lagt ut på den siden snart En trenger ikke å møte opp med Corradoen sin for å komme inn, siden mange nå går i vinter dvale. (eller ikke tåler vinter kjøring: rolleyes) P.s. For de som synes det er langt å kjøre til Tyrigrava på østlande fra Fx. Bergen \ Stavager så er det bare til å sette i gang med klubb møter og jule bord i andre lands deler også. Hilsen Atle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 27, 2007 Da er det klart for nytt klubbmøte igjen i morgen kl 1400: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...