#76 Skrevet November 26, 2007 Ett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet November 27, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet November 29, 2007 Her er noen av min... Blir gjort noen endringer på denne i tiden framover: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Desember 12, 2007 Går i Bergen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Desember 12, 2007 Parkert for vinteren.. ensom og alene, omringet av mange gamle BMW'er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Desember 12, 2007 Nylig flyttet fra Molde til Stord Her er noen bilder av bilen min, 2002 A6. dette må faen meg være den fineste og mest strøkne audien eg noen gang har sett i hele mitt liv .. den er nyyyyyyyyyydelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Desember 13, 2007 Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Desember 15, 2007 Takker bare hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Desember 18, 2007 Her er bilen min, treffer meg ofte på strekningen Lindås-Dale(Vaksdal)-Lindås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Desember 29, 2007 Dette blir ett prosjekt jeg kommer til å sette i gang med straks det blir lysere ute... Bilen er kliss orginal og med full historikk (2 eiere). Satser på å bygge Old School på denne... Tråd kommer senere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Januar 1, 2008 Her er min Audi, luffer rundt i Bergen by 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Januar 11, 2008 Her er min A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Januar 13, 2008 hei ligger ut noen av mine bile jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Januar 13, 2008 herjebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Januar 13, 2008 kjører rundt i Fusa området:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mars 3, 2008 " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> [/img) Vårbilder: Ble noen andre felger enn planlagt, men ikkje til det verre hvertfall: " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mars 8, 2008 Pendler daglig mellom Sandsli og Sentrum... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mars 8, 2008 Denne lusker rundt i Fana og sentrum. Dårlige bilder men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mars 9, 2008 Her er min bil. Golf IV 1,8t GTI 2001 mod.. Den ruller mellom Danmarksplass - Sandsli - Flesland - Danmarksplass Og ellers rundt omkring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mars 13, 2008 Denne tråden har jeg vist oversett.... Her kommer noen bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Mars 13, 2008 Noen til av sleden: rock : Har og en Typ89 Audi 80, men bildene jeg har av den er ikke helt oppdatert.. Kommer vel kanskje i løpet av våren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Mars 13, 2008 Noen til av sleden: rock : Har og en Typ89 Audi 80, men bildene jeg har av den er ikke helt oppdatert.. Kommer vel kanskje i løpet av våren... FETE bilder Øystein Og kanonfet bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Mars 14, 2008 TAKKER:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Mars 19, 2008 Her er min ny inkjøpte audi a4 1.8 TSQ PS! Dårlige bilder, fekk ikkje til å laste opp dei nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet April 7, 2008 min 96mod 1.8TQ. finner meg rundt sandsli-kokstad området.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...