#51 Skrevet August 20, 2007 Ett par av dere har kanskje sett denne før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 20, 2007 Her er bilder av Min A4 Hiver ut flere når de nye lyktene er på plass, kommer forhåpentligvis imorgen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 21, 2007 Her er min lille TT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 24, 2007 Slenger inn et nytt bilde av passaten slik den ser ut nå, fått på lakk og litt slik og kittet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 29, 2007 Tja bildene taler vell for seg selv Bilen som jeg bygget opp men som ikke eier lengre Og for de med trent øye så ser de einser jettaen i bakgrunnen som seff. fyres med diesel Nå farter jeg rundt i denne, 96 GTi 16V Color Concept Rallyen som skal få omsorg og pusses opp fra bunnen av en gang jeg får tid.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 2, 2007 " border="0" alt=""> Her er bilen min, en 1994 modell TDI! Bilen er og se i odda og Sør fjorden for det meste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 3, 2007 her er rs2'n på hvil etter nordschleife:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 7, 2007 Handlet denne er om dagen av Gaute. Kommer nok til å forandre seg litt med tiden. Blir et rullende prosjekt som skal oppgraderes vesentlig er planen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 7, 2007 Hei trenger du deler er det bare og hyle ut jeg har MASSE deler fra 2 golfer og trenger penger til og ta opp i gjenn lappen muligens om noen måneder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 8, 2007 Trenger litt div, kan ta det på PM. Hvor i Bergen bor du? Kunne jo stukket innom og sett om det var noe jeg trengte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 8, 2007 95 model:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 28, 2007 skulle egentlig vente med og legge inn bilder til etter facelift lyktene var på plass. Men hvor lang tid det vil ta er jo usikkert. så slenger inn noen bilder nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 28, 2007 95 model:) Det var en fin S2! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 30, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet September 30, 2007 Skamdårlig bilde, men kamera gikk tomt for batteri. Her er min siste anskaffelse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Oktober 2, 2007 95 model:) Var det forresten denne jeg lå bak i Bergen sentrum på lørdag i 4 tiden? Usansynlig mye svart røyk. Luktet så fælt at jeg måtte sette på resirken på klimanlegget... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Oktober 2, 2007 Var det forresten denne jeg lå bak i Bergen sentrum på lørdag i 4 tiden? Usansynlig mye svart røyk. Luktet så fælt at jeg måtte sette på resirken på klimanlegget... Var sikkert meg! luftmengde måleren tok kveld rett etter på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Oktober 17, 2007 Vi kjører daglig rundt med denne på Askøy og i Bergen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Oktober 17, 2007 Her er min: Står for det meste i Drotningsvik, men kan også observeres rundt Oasen og ute på Sotra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Oktober 17, 2007 her er rs2'n på hvil etter nordschleife:p hvor har du fått tak i emblemene i setteryggen ??? Var stormat .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Oktober 17, 2007 hvor har du fått tak i emblemene i setteryggen ??? Var stormat .. er 5 i et sett http://cgi.ebay.co.uk/Audi-RS2-RS4-RS6-RS8-S2-S3-S4-S6-seat-decals-x5_W0QQitemZ190149231597QQihZ009QQcategoryZ53651QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem har på baksetene og, men ikke i midten Har klistret de likt som i annonsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Oktober 17, 2007 Må vel sette inn bilder av mine to røde Audier Henholdsvis -92 mod. 100 Avant quattro og -85 Coupe quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Oktober 17, 2007 Her er min nyeste erværvelse;) 91 S2 På vei til Bergen fra Sandefjord.Mobilkamera=dårlig bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Oktober 18, 2007 er 5 i et sett http://cgi.ebay.co.uk/Audi-RS2-RS4-RS6-RS8-S2-S3-S4-S6-seat-decals-x5_W0QQitemZ190149231597QQihZ009QQcategoryZ53651QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem har på baksetene og, men ikke i midten Har klistret de likt som i annonsen. Den e god For vel prøve å somle meg til å lage en konto på ebay: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet November 26, 2007 Her er noen bilder av min Golf 2 1.8GL Bor i Strandvik... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...