#26 Skrevet Juni 23, 2007 Min TDI S-line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 24, 2007 Her er noen ferske bilder av Sciroccoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 28, 2007 Får slenge inn nokon bilder eg og=) (ser meg sikkert mest i Åsane. Og strekningen Åsane - Radøy) S2 fanger snart på. Og heilraude baklykter er på veg i posten=) ska oppdatera når alt er på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 1, 2007 Får hive innpå noen bilde av min og. Må vaskes.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 1, 2007 Her er da min jobbebil i sommer og vinterutførelse, legger ut bilder av den ny-ankommende snart;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 3, 2007 To bilder av bilen min...VW Bora 1.6 16v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 3, 2007 min "nye" jetta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 3, 2007 S2'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 15, 2007 Audien min.... oh yeah, er en 80, type veldig harry: Da rullen var over den.. Så har du passaten min, en 2,8 V6: Før: Nå, under ombygging til streetfighter: Audien ser du nok mest i frekhaug, knarvik området.... Men også av og til innom byn og åsane og slikt... Passaten står i ro på kokkstad nå, men kommer til å gå på samme plasser som audien når den triller igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 16, 2007 http://www.vwaudi-club.no/?s=gallery&gallery=71 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 16, 2007 Her e min i skjønn harmoni med naturen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 16, 2007 Og min som ferdes alle steder i bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 17, 2007 slenger min inn.. en 03 passat 1.9 130 hk. altså den blå.kjører vel stort sett rundt om i bergen og omegn..kan i sommer sees fra bergen til kirkenes:-) den andre er min far sin brand new. 140 tdi highline med sportunderstell:-) nydelige biler?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 19, 2007 Heisann, Her er noen bilder av Bilen min! Møter vel på meg fra Fyllingsnes(lindås komune )-knarvik-Bergen-Landås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 20, 2007 Min 80 quattro. Du ser meg som oftast rundtom på Voss. Noen ganger kan ein observera meg nedover i Hardanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 26, 2007 Her er golfen min som går i Bergen sentrum og Laksevåg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 26, 2007 satans dårlege bilder men men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 27, 2007 Her er noen bilder av min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 28, 2007 Min slik den ser ut nå,,, Evighets prosjekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 29, 2007 Her er min S4 2.7 Biturbo;) pluss 71 302 Mustangen til en kompis og en liten impreza wrx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 29, 2007 Her e min i skjønn harmoni med naturen... Så du sto innenfor porten på Haakonsvern 11 juli, var innom i S4'n og hilste på en kompis som er gullkv, på Transporten! Måtte glo litt når jeg smatt utav porten: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 29, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 15, 2007 Her er min passat!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 17, 2007 Og her er min! Befinner seg på Stord.. Vw Passat Highline, med Vinterhjul på bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 19, 2007 Nylig flyttet fra Molde til Stord Her er noen bilder av bilen min, 2002 A6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...