#1 Skrevet Juni 4, 2007 Jeg har vel forsåvidt funnet termostathuset, så det er jo greit nok, men må jeg av med hele vannpumpa og servopumpa for å komme til å bytte denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2007 Jeg har vel forsåvidt funnet termostathuset, så det er jo greit nok, men må jeg av med hele vannpumpa og servopumpa for å komme til å bytte denne? Nei,bare skru av de to skruene som huset sitter med så kommer du til thermostaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2007 Syns det så ut som at servopumpa satt veldig i veien for at jeg skal få skrudd disse ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2007 Syns det så ut som at servopumpa satt veldig i veien for at jeg skal få skrudd disse ut? Det kan stemme,har bare gjort det på golf 1&2 uten servo jeg.... er samme vannpumpen på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...