Pris og olje forbruk på golf16v

Anbefalte innlegg

god kveld folkens.... jeg driv å skal kjøpe meg ny bil nå fortiden, å har sett litt vw golf gti16v, og lure litt på hva som er normalt oljeforbruk på en slik bil? gti8v/gti16v?

Har akkurat vært å sett på en 16v nå i dag, det var en color concept utgave, å han mente bilen brukte ca 7-8dl på 1200km, er dette mye? noen andre her som har gti her, som vil fortelle litt hvor mye olje å slik den bruker? hehe :P

bilen var en 95model og km.standen var 80.000km, dere kan jo egentlig ta dere en tur innom her: http://www.finn.no/finn/car/object?id=4563415&sid=1629986210698659&pos=5&rub=2 så får dere sett noen bilder, var veldig pen bil....

Hva synes dere om prisen på denna? dyrt? var ikke noen form for skader eller rust på den (bittelitt steinsprut på panser), orginal lakk påsto han, fant ikke noe skade på den i farta, interiøret var i skinn.. var ikke air condition på den, å hadde ikke fulgt service hefte... bilen er helt orginal, men var senka 30mm (fjærer)

Noen her som har noen meninger om detta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, fyren mente 1200mil, å ikke km, hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oljeforbrbuket er vel greit nok? Kanskje det varierer litt med hva slags olje man bruker også? Mammagolfen begynte å drikke litt olje etter at den fikk helsyntetisk olje... Ved 1200 mil burde det kanskje være på tide å skifte olja også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7-8 desiliter på 12000 km? Det er jo ingenting! Helt normalt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på 12.000km ja.... men fyren sa at den brukte det på 1.200... å da oppfatta jeg det som km, mens han mente mil.... derfor ble det en misforståelse. hehe.... men hadde det oljeforbruket vært på 1.200km så hadde det vært ILLE, hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.