Skryt til Møller Nesttun!!!

Anbefalte innlegg

Trodde aldri jeg ville oppleve dette men har faktisk en positiv erfaring fra Møller!

 

Vann pumpen røk på golfen i går og har brukt større deler av dagen på å ringe rundt etter priser.

De fleste anbefaler meg å skifte reg reim, siden den må av uansett, prisene har variert gangske greit kan du si! Men Møller nesttun kom faktisk best ut og kan få bilen ferdig til helgen!! Så og si alle andre har vente tid på 14dager til 1 måned..!

 

Litt kjipt å ta 90000km service med bare 76000km på telleren, men sånn er det.

 

 

Prisen ble 6950kr totalt, og da betaler Møller vannpumpen og reimhjul! og 15% på ale deler! Fantastisk service når en først kommer igjennom på telefonen.

 

Noen andre som har fått pris på 90kkm service på 1.8T ? Alltid kjekt å sammenligne.!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det var en veldig bra pris. Tidligere ringerunder når jeg vurderte en S3 ga priser på 7k for reg.reim + vannpumpe. Inkl service og at de tar bilen så kjapt så skjønner jeg du er fornøyd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korfor betale Møller vannpumpe og reimhjul?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BO-Racing - 10000,- for reg.reim bytte inkl vannpumpe

Knudsen Bensin og Service - 3200,- for 90k service

 

Møller Bergen - 2100,- for indre drivledd - 14 dagers venting og forstatt ingen del..... kan ta 14 dager til. Jeg bytter til BMW nå...........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med valg av nytt merke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte i underkant av 4000,- på 90000 service på min a4,var jo nesten ingenting som måtte skiftes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korfor betale Møller vannpumpe og reimhjul?

 

Fordi jeg presiserte min missnøye at slike deler ryker etter 76kkm, når den "kanskje" skal byttes på 90kkm..

 

 

Skiftet dere reg reim på servicen når dere betalte 4000kr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reg reim er vanlig på 120k km. Som nevnt koster dette ca 10 lapper på en S3 hos Børge, og han var billigere enn Møller.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster å ha nye biler. kjipt at dette skjedde da gaute. pratet med ove her en dag ....

 

off topick: du skal ikke snart bytte ut bilde ditt på avataren din vel er en stund siden du hadde den 3er golfen!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BO ga pris på 7k når jeg snakket med de(reg.reim, vannpumpe og jobb).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. jaja.. var fornøyd med prisen jeg fikk i forhold til de andre, men ser jo her at den er helt "grei".. Men er virkelig førnøyd med vente tiden.. henter den på fredag! Grunnen til at de tar reg reim er at de må av med hele rekelet allikavel.. ikke vits å sitte på en gammel en da..

 

Digg å vite at vannpumpen på disse er laget av plast..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. jaja.. var fornøyd med prisen jeg fikk i forhold til de andre, men ser jo her at den er helt "grei".. Men er virkelig førnøyd med vente tiden.. henter den på fredag! Grunnen til at de tar reg reim er at de må av med hele rekelet allikavel.. ikke vits å sitte på en gammel en da..

 

Digg å vite at vannpumpen på disse er laget av plast..: rolleyes

 

du får de i oppgradert versjon med mesing skovel i pumpen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle egentlig få igjen bilen i dag, alt arbeid var ferdig, men så når de skulle starte var det noe gale med ventilene, fikk jeg beskjed om.. Hva i h***** er dette for noe? blir det en ny 3 måneders historie nå skal jeg faen meg heve hele kjøpet og kjøpe meg en moped.

 

Noen som vet hva som kan være årseak til dette? Jeg ser for meg at møller mekanikeren har gått på en smell når han skiftet regreim! Noe andre teorier??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet at kamakselene på de bilen ikke holder så lenge. men husker ikke km intervalet. kan jo være noe der som igjen trigger noe med ventilene. kjedelig dette når du har kjøpt deg så ny bil. føler med deg...

 

må ikke miste motet.. keep smiling det er jo trosalt fint vær he he he :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet at kamakselene på de bilen ikke holder så lenge. men husker ikke km intervalet. kan jo være noe der som igjen trigger noe med ventilene. kjedelig dette når du har kjøpt deg så ny bil. føler med deg...

 

må ikke miste motet.. keep smiling det er jo trosalt fint vær he he he :)

 

Har ikkje hørt tidligere at 1.8T har hatt problem med kamakselene? Så da veit du noe eg ikkje veit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje hørt tidligere at 1.8T har hatt problem med kamakselene? Så da veit du noe eg ikkje veit:)

 

jeg skal komme tilbake med konkrete info om dette. ja det stemmer at de må byttes i ny og ne men kan være tidligere 1,8t motorer. kammene blir mye fortere utslitt enn på andre motorer hvis nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo skjedd litt med denne saken i dag kan du si..Har aldri vært så nære hjerteattak før.. Ringte møller og spurte hva som skjedde med bilen, etter jeg hadde fått beskjed om at det var noe ventil trøbbel før helgen. Det viste seg på en rar måte at hele toppen måtte byttes..!! Fikk deretter beskjed om at denne koster 32000kr + div så ca 35000kr pluss arbeid for å få ut bilen. (Det var nå hjerteattakket kom inn i bildet...)

 

Så sa han at han skulle sette seg litt inn i saken siden jeg ville vite hva i helvete som hadde foregått der nede. Bilen gikk jo som en klokke helt til den ble for varm, startet bilen før jeg leverte den fra meg og da var lyden helt ok, ikke noe ventil haveri da i hvertfall.

 

Så ringer han meg opp og sier at delene var bestilt og at ting var igang, jeg klikker helt over siden de har brukt 35000 av mine penger uten og spørre, men får da beskjed om at ALT blir dekket pga norsk kjøps lov, siden delen var ment til å vare mer enn 5 år.. ( det var nå lykkeattaket kom inn i bildet....)

 

Så joda, har ca 1 måned igjen av garantien på bilen, F-L-A-K-S!!! Så nå er det bare å vente på å få den igjen. Er usikker på når, men deler er bestilt i hvertfall!

 

For en dag, man trenger en pils etter noe sånt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var godt å høre at ting går bedre. dette blir bra nå da i all fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å få igjen nyoverhalt bil kan du si!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det vil jeg tro.er alltid gøy det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjekt det ordner seg for gutta i klubben:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal bilen hentes i morgen og spenningen er til å ta og føle på. hehe

Blir morsomt og så om det er noe forskjell med helt ny topp.. Noen som vet om den må kjøres inn eller noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gullhår!

NB: Husk bare å holde deg langt unna longlife olje. Den tar visst nok knekken på flere typer motorer. Spesiellt 1,8T og 2,5 V6 Tdi. Er jo galskap å kjøre 30K på samme oljen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, denne saken blir jo aldri ferdig! har hatt en reklamasjon tideligere i år på denne "jobben" de gjorde.Da ble hele fangeren lakket op igjen pga de hadde ripet hele fangeren. ALT av A/C ble byttet pga lyder som kom kort tid etter utført jobb med reg reim.

 

Og nå i dag er vi i gang igjen, løs intercooler, den henger å slenger pga den er ikke skrudd fast. Og så til det mest graverende, Det er en slange som har et SVÆRT hull i og mangler slange klemme. Jeg har ikke hatt av motor dekselet etter jeg fikk bilen igjen sist gang siden alt skulle være helt tipp topp og verksmesteren hadde gått over bilen selv. Vel, jeg lar bildene tale for seg.

(bekager crappy mobil bilder..)

12112007002.jpg

12112007001.jpg

12112007.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.