S4 eller RS4 front på A4 B5?

Anbefalte innlegg

Er såååå usikker på hva jeg skal velge av frontfanger på A4`n. :rolleye:: klø : Faller mer og mer for S4 fangferen,men siden jeg har RS4 med riller bak er jeg usikker.. :(

 

Valget står nå i mellom S4 eller RS4,hva ville DU hatt?

 

S4:

mvhmvghmgvh.jpg?t=1180975087

lhilhuilhui.jpg?t=1180975111

 

RS4:

hgjfgjh.jpg?t=1180975151

hjfyj.jpg?t=1180975353

 

Enten ny RS4 fanger med de org grøftelysene jeg har liggende eller ny S4 fanger med S4 grøftelys..

 

Ræva på bilen ser slik ut:

DSC00323.jpg?t=1180975054

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med den ræva ville jeg gått for RS4-fangeren, men synes det er allt for mange biler med RS-styling, så jeg liker S4-fangeren bedre....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med den ræva ville jeg gått for RS4-fangeren, men synes det er allt for mange biler med RS-styling, så jeg liker S4-fangeren bedre....

 

Hmm,synes S4 fangern er sykt pen med litt store sidekjørt etc som på de bilene over her,men skjønner hva du mener. ;) Synes selv RS4 fronten begynner og bli MYE brukt.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 fangeren er jo klart penere enn RS4, men med resten av bilen din så tror jeg nesten at RS4 vil gjøre bilen mer komplett og helhetlig... Men er et vanskelig valg, fant du ut av høydeforskjellen mot skjørtene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 fangeren er jo klart penere enn RS4, men med resten av bilen din så tror jeg nesten at RS4 vil gjøre bilen mer komplett og helhetlig... Men er et vanskelig valg, fant du ut av høydeforskjellen mot skjørtene?

 

Hehe,i follow you. ;)

Ja da,fant ut det serru.Høyde forskjellen i fra det laveste på S4 fangeren er helt likt med høyden i fra skjørt -> bakke så det hadde gått fin fint. ;)

 

Btw: Prisene på fangerene er jo heeeelt syk da,Rs4 = ca 3K og S4 = 8400kr.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sølvfargede nestøverst var finest... Skal du ha RS4 må du gjøre det skikkelig, som han som bygger RS4 sedan nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sølvfargede nestøverst var finest... Skal du ha RS4 må du gjøre det skikkelig, som han som bygger RS4 sedan nå..

 

Synes selv den er meeeget fin,derfor jeg egentlig har lyst på den fangeren på min sølvfargede også. : klø :

Men blir det rart med lufteriller bak men ikke foran?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes selv den er meeeget fin,derfor jeg egentlig har lyst på den fangeren på min sølvfargede også. : klø :

Men blir det rart med lufteriller bak men ikke foran?

 

Kapp ut rillene bak, sveis igjen og sleng på S4 fanger fremme. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kapp ut rillene bak, sveis igjen og sleng på S4 fanger fremme. ;)

 

Hehe,ja. Du sier noe Freddy,men tror de blir der uansett. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,ja. Du sier noe Freddy,men tror de blir der uansett. :D

 

Pingle! :nana:

 

He he he!

 

Nei, da ville jeg hatt RS4. Tror nok en S4 blir litt for "snill" i forhold til hekken....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pingle! :nana:

 

He he he!

 

Nei, da ville jeg hatt RS4. Tror nok en S4 blir litt for "snill" i forhold til hekken....

 

: haha :

Tror det blir den på meg ja,så jeg får lik "style" foran som bak. :D

Kjedelig og få litt classic og litt rock and roll. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis høyden ikke er så ille så passer jo begge, men hekken blir jo helt vill med den vingen og fangeren bak i forhold til forran:p RS4!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis høyden ikke er så ille så passer jo begge, men hekken blir jo helt vill med den vingen og fangeren bak i forhold til forran:p RS4!

 

Hehe,jepp. ;)

Som du ser passer det sammen som hånd i hanske med tanke på høyden. ;)

Fortsatt veeeelidg i tvil her. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du ikke hatt den hekken så hadde valget falt på S4 fangeren som i mine øyne er det peneste du kan sette på en B5,men som så mange andre her sier så kompletterer du bilen mer med RS4 fangeren.....

 

Lykke til med valget da: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du ikke hatt den hekken så hadde valget falt på S4 fangeren som i mine øyne er det peneste du kan sette på en B5,men som så mange andre her sier så kompletterer du bilen mer med RS4 fangeren.....

 

Lykke til med valget da: vinke :

 

Hmm,sant det Jone. rart uten riller foran når det er bak. Så da bestilte jeg RS4 frontfanger + DTM leppe i fra Quality Autoimport nå. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer med valget!:) tror du gjorde det rette!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer med valget!:) tror du gjorde det rette!

 

Hehe,takk takk.

Tror jeg også,ville sett så rart ut med riller bak og ikke foran.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med den ræva ville jeg gått for RS4-fangeren, men synes det er allt for mange biler med RS-styling, så jeg liker S4-fangeren bedre....

 

kunne ikke vært mer enig med alt det du sa der! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne ikke vært mer enig med alt det du sa der! hehe

 

Ikke alle som liker orginal-looken vettu. ;) Fint at alle har hver sin smak ass,tenk hvis ALLE hadde like biler a. : bh :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg liker det jeg, liker rs4 også, men er liksom blitt et par som har det nå, men med den bak enden så må du jo nesten ha rs4 front for at det skal blir bra(i mine øyne hvertfall), men s4 er det ikke så mange som har, men begynner jo å bli litt av det også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg liker det jeg, liker rs4 også, men er liksom blitt et par som har det nå, men med den bak enden så må du jo nesten ha rs4 front for at det skal blir bra(i mine øyne hvertfall), men s4 er det ikke så mange som har, men begynner jo å bli litt av det også!

 

Da er vi enige ja. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.