Montering av baklukespoiler med Sikaflex

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en grei monteringsbeskrivelse ? Skal montere baklukespoiler på en 3BG og lurer på hvordan jeg skal få det best mulig. Må det legges press på under herdetiden? Skal begge flater (spoiler og bakluke) påføres lim før det monteres sammen? Det var sparsomme opplysninger på limtuben, kjøpte Sikaflex - 11FC, noen som vet om den er grei ? :confused: :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta lim på enten bakluken eller spoileren,tape det godt så det sitter slik du vil ha det og la det tørke over natten. :) Må ikke ha noe enormt press på det for at det skal sitte nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rubbet ned lakken på toppen av bakluka med pussematte. tørket rent med tynner, la lim på spoileren, satte den på plass og tapet den så stramt som mulig. Tørket over natten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sike sitter helt sinnsykt... kun det jeg brukte på spoileren på min 86mod cosworth.. denne har mye trykk, og dette holdt i 280km/t... (ja, Autobahn)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

våtpusset først ned på min og la så lim på begge deler før jeg klaska de i sammen. I denne sinnsyke varmen vi har hatt i bergen nå tok det 3 dager før sikaen var fullstendig herdet, og den måtte stå med teip 3 dager og 3 netter for ikke å bøye seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvor mye av flaten på festepunktene på spoilern ska jeg ha lim på?med tanke på at det blir fukt under der og dermed rust..vil jo heller ikke at limet ska bli visende..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.