#1 Skrevet Juni 4, 2007 Heisann ! Jeg skal oppover til Nordmøre på ferie og slektstevne siden "gamlefar" er fra Smøla. Jeg skal fly oppover og skal ha med meg mine to små barn. Er det noen steder i Kristiansund som leier ut barnestoler ? Eventuelt noen som har til låns ? Skal oppover Torsdag 14.juni og være en uke. Hilsen Cato Sivertsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2007 Heisann !Jeg skal oppover til Nordmøre på ferie og slektstevne siden "gamlefar" er fra Smøla. Jeg skal fly oppover og skal ha med meg mine to små barn. Er det noen steder i Kristiansund som leier ut barnestoler ? Eventuelt noen som har til låns ? Skal oppover Torsdag 14.juni og være en uke. Hilsen Cato Sivertsen Ja, da skal du få sitte på til VACN Nordvest i Ålesund 15 - 17 Juni =) Har ledig plass. Aner desverre ikke hvem som låner ut Barnestoler her i byen. gammal er ungen da? Så kan jeg jo forhøre meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2007 Min onkel mente på at en butikk på toppen av kaibakkan leide ut stoler. Skal desverre på slektstevne i Surnadal 16 juni. Blir ikke noe VACN Nordvest i Ålesund på meg. Har med meg to småtroll på 1,5 år og 3. Regner med at jenta på 3 klarer seg med sittepute. De koster jo ikke all verden så den kjøper fatter før han henter meg på Kvernberget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2007 Da er det disse du skal ha tak i : Baby Comfort Kristiansund Nedre Engg. 9 6509 Kristiansund 71 67 25 86 De har div utleie slik jeg forstår det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...