#1 Skrevet Juni 4, 2007 Heisann! Har kjøpt meg en golf gtd, som jeg tenkte jeg skulle bytte dieselfilter på. Er det sånn at det er bare å skru av det gamle, og på med det nye, eller trenger jeg tenkte på noe trykkgreier? Samme bil har jeg et litt rart problem med. Av og til kommer det en lyd fra ett av hjulene, eller noe som beveger seg i takt med bilens fart ihvertfall. Det høres ikke ut som et hjullager, skriker ikke, er bare en lavfrekvent konstant lyd.. Noen som har peiling på hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2007 Ang. dieselfilter. Skru av det gamle. Fyll ren/ny diesel i det nye filteret. Monter det nye filteret. Da slipper du å kinne motoren i evigheter for å lufte. Mulig den harker og hoster litt etterpå eller kanskje stopper helt men, da er det bare å kinne litt til den starter igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2007 Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...