#1 Skrevet Juni 4, 2007 Fiksa meg "ny" nøkkel i dag,, fikk en flippnøkkel fra en a4 (tror jeg) og lagde til ett emne som passer i bilen min (audi 80 94 mod) og nå har jeg fått lyst på fjernstyrt sentrallås siden det ikke er det på bilen fra før. Går det ann å kjøpe ett sentrallås sett som "dette" også kode om flip nøkkelen sånn at den fungerer som "fjernkontrollen" ?? Bilde av nøkkelen. Takker for svar: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2007 Du får kjøpt komplette sett på Ebay med fjernkontroll (med flippnøkkel) og mottaker. Søk med funkfernbedienung og Audi som søkeord. Jeg kjøpte sjøl et slik sett i går for ca 26 € med frakt, så jeg har et prosjekt i vente der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2007 Du får kjøpt komplette sett på Ebay med fjernkontroll (med flippnøkkel) og mottaker. Søk med funkfernbedienung og Audi som søkeord. Jeg kjøpte sjøl et slik sett i går for ca 26 € med frakt, så jeg har et prosjekt i vente der... Ja har sett disse før.. men syns bare det hadde vært litt stas med orginal audi nøkkel men får vel teste de som ligger på ebay. Du får si ifra hvordan det fungerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2007 det går ikke ann å kode om den nøkkelen nei. anbefaler deg å kjøpe dette settet, har selv koblet opp dette tre ganger. det er meget lett og fort å koble opp, samt at det fungerer utmerket:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...