#1 Skrevet Juni 5, 2007 noen som vet hva prisen på å bytte alle disse foringene er? Edit: prisen for arbeidet på en RS2. Har hørt mye bra om Autopower, og jeg frar snart hjem til Grimstad. Gjør de arbeid og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2007 Kanskje en tanke å fortelle hvilken bil det gjelder? Nå har ikke du noen Golf så vidt jeg kan se av signaturen din, men jeg betaler nå i hvert fall litt over 3.000,- for komplett sett med foringer til min mk2 GTI. Da gjør jeg selvsagt jobben selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2007 formulerte meg litt dårlig der.. mente prisen på arbeidet med å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2007 Det tør jeg ikke svare på for jeg har rett og slett ikke anelse. En telefon til versktedet vil gi svar på dette...og nå oppdaget jeg at du hadde hørt om Autopower ja... Ta kontakt med de, jeg for min del har bare gode erfaringer med de og så vidt jeg vet tar de på seg slike jobber også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2007 Superflex er vel det som foretrekkes nå for tiden: http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=19736&highlight=powerflex+superflex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...