#1 Skrevet Juni 5, 2007 Ja dette er andre A3 modellen jeg har som har det samme problemet med at lakken flasser nederst på dørene, langs den nedre lista. Er dette en Audi sykdom? Andre som har samme problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2007 Ta et bilde av døra. Kan være sinkslipp og det er vanlig på audi Er tilogmed garanti på dette egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2007 gjør det på min og... :\ litt eldre da men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2007 Ta et bilde av døra. Kan være sinkslipp og det er vanlig på audiEr tilogmed garanti på dette egentlig. Har vært på Audi i Elverum, og de sier døra er opplakkert, så garrantien gjelder ikke:( Så det blir å lakkere begge dørene iløpet av sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2007 er ikke vanlig at orginal lakken begynner å flasse...da er som regel det oppigjen lakkert fra før.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2007 er ikke vanlig at orginal lakken begynner å flasse...da er som regel det oppigjen lakkert fra før.... Ja viste seg å være det for meg fant jeg ut:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...