#1 Skrevet Juni 5, 2007 Har en feil på klimaen, den går kun i ECON modus. Uansett hvordan jeg trykker, kommer ECON tilbake. Hade slettet feilkoden jeg hadde, men den kommer tilbake. Feilkoden er som følger: Address 08: Auto HVAC Labels: None Part No: 4B0 820 043 AR Component: A6-Klimavollautomat 0208 Coding: 00010 Shop #: WSC 22309 1 Fault Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low Jeg har funnet et par i England som hadde samme feil, de byttet da sensoren "high pressure switch" , også kjent som "thrust sensor". Det har løst problemet for de. Jeg prøver å forklare Møller at jeg skal ha en sånn switch, og bytte den selv. Ikke skjønner de at det går an, for det skal ifølge de byttes hele anlegget til 10.000 kr. Ikke skjønner de hvilken sensor jeg snakker om heller, så jeg får pokker ikke bestilt den. Og jeg finner den ikke i familiealbumet... De som har gjort dette, betalte rundt 40£ for den switchen, og jeg har fått grundig forklaring hva jeg skal gjøre også. Det er veldig lett, omtrent som LMM bytte... Noen som vet hvilken switch, og hvor i all verden jeg får tak i delenr eller fra en annen leverandør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...