Anbefalte innlegg

Skal gå til innkjøp av nye (brukte) felger. Den ene må sveises og trenger et nytt dekk. Hvor kan jeg få gjort dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tips om noen i Sandefjord, men dårlig med navn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan desverre ikke gi deg så mye mere men TROR de heter dekkteam og DE ligger på fokserød, de rettet vaffal felger.Verdt et forsøk .;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er alu. felger så tror jeg ikke det er så lett. :fy: Vet om en som prøvde dette for noen år siden, på Hydro aluminium i holmestrand "tidligere FUNDO". Det gikk ikke så bra, men nå skal det sies at dette var vrakede felger i fra produksjonen og de hadde ganske høyt magnesiuminnhold. Han fikk skikkelig: bråk :

prøv heller å få tak i en tilsvarende på nettet. Det kan hende det er billigere og sikkrere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan desverre ikke gi deg så mye mere men TROR de heter dekkteam og DE ligger på fokserød, de rettet vaffal felger.Verdt et forsøk .;)

'Retter og retter'..

Et hjul de skulle rette for meg ble i hvertfall ikke stort bedre, men de ripet opp hele innsiden i stedet og så seg fornøyde med det..

Er et firma i Østfold som driver med dette også, men jeg kan ikke for alt i livet huske hva de heter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk-spesialisten.com i Porsgrunn sveiser :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk-spesialisten.com i Porsgrunn sveiser :)

dekk-spesialisten i porsgrunn sender felgene sine til brødrene ralle i skien;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, forstod det slik at han måtte sende videre. Trodde det var én kar som gjorde det der, men han var syk. Håper å hente felgen denne uka :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dekk-spesialisten i porsgrunn sender felgene sine til brødrene ralle i skien;)

Har du et tlfnr til dem? Begynner å drøye litt synes jeg ... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.