#1 Skrevet Juni 5, 2007 Skal gå til innkjøp av nye (brukte) felger. Den ene må sveises og trenger et nytt dekk. Hvor kan jeg få gjort dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2007 Fått tips om noen i Sandefjord, men dårlig med navn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2007 Kan desverre ikke gi deg så mye mere men TROR de heter dekkteam og DE ligger på fokserød, de rettet vaffal felger.Verdt et forsøk . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2007 Hvis det er alu. felger så tror jeg ikke det er så lett. Vet om en som prøvde dette for noen år siden, på Hydro aluminium i holmestrand "tidligere FUNDO". Det gikk ikke så bra, men nå skal det sies at dette var vrakede felger i fra produksjonen og de hadde ganske høyt magnesiuminnhold. Han fikk skikkelig: bråk : prøv heller å få tak i en tilsvarende på nettet. Det kan hende det er billigere og sikkrere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2007 Kan desverre ikke gi deg så mye mere men TROR de heter dekkteam og DE ligger på fokserød, de rettet vaffal felger.Verdt et forsøk . 'Retter og retter'.. Et hjul de skulle rette for meg ble i hvertfall ikke stort bedre, men de ripet opp hele innsiden i stedet og så seg fornøyde med det.. Er et firma i Østfold som driver med dette også, men jeg kan ikke for alt i livet huske hva de heter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2007 Dekk-spesialisten.com i Porsgrunn sveiser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2007 Dekk-spesialisten.com i Porsgrunn sveiser dekk-spesialisten i porsgrunn sender felgene sine til brødrene ralle i skien;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2007 Ja, forstod det slik at han måtte sende videre. Trodde det var én kar som gjorde det der, men han var syk. Håper å hente felgen denne uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2007 dekk-spesialisten i porsgrunn sender felgene sine til brødrene ralle i skien;) Har du et tlfnr til dem? Begynner å drøye litt synes jeg ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 3, 2007 Samme kara dette vel? http://www.summa.no/index.php?cmd=show_company&kundenr=75275 Edit: Svar på eget spørsmål: Ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...