støtfanger fra mekonomen, erfaringer?

Anbefalte innlegg

topic sier vel alt, menmen :P har bestilt en støtfanger fra mekonomen siden den gamle var litt skeiv etter ett møte med en heller stor isklump i vinter, så lurte jeg på om noen vet hvordan passformen på disse er? den var svinbillig, kom vel på 1700!

takker på forhånd for svar ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem bruker vel veng ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, de bruker veng!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har vel rabattavtale med veng gjennom klubben ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke sikker, jeg har rabatt på mekonomen gjennom jobb så egj handler bare gjennom dem :) er det ingen som vet hvordan passformen er?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får rabatt gjennom Veng ja.. 10-30%

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om du da får plastfangeren eller støtfanger bjelken bak?

Hørtes billig ut for plastfangeren med leppa nede..

Bjelken skal vel passe greit? Ikke mye de kan gjøre galt m den..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare plasten, bjelken er ikke skadd, er egentlig bare festene til grøfte lysene som er skadd pluss noen dype riper.. syns også det var veldig billig, derfor jeg lurer på passformen, kan jeg hende det bare er dritt :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare plasten, bjelken er ikke skadd, er egentlig bare festene til grøfte lysene som er skadd pluss noen dype riper.. syns også det var veldig billig, derfor jeg lurer på passformen, kan jeg hende det bare er dritt :(

Jeg skal antagelig selge frontfangeren min snart..

1998 model A3 Ambition.. men det er jo ikke originale (eller andre) grøftelys på min da..

Den har en del steinsprut men er ellers hel og fin..

Var det grøftelys på din, eller har du byttet nedre leppe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var grøftelys på min ja, og har ikke byttet noe på den, helt orginal :) tenkte lenge på rs fanger men droppa det nå ac kompressoren min nettopp tok kveld + at jeg skal skifte reg reim :) har en tendens til å hope seg opp de dyre tingen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he.. sorry.. er visst litt blind på mine gamle dager.. du har jo en A6.. :)

De kom nok m grøftelys ja.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte frontfanger til en annen bil fra Veng, og passformen var ikke like bra som original. Den var heller ikke laget av samme materiale som den originale - virket som en mye mykere type plast, nesten som sånne Pioner-båter hvis det sier deg noe... Men etter montering, tilpassing av skjermer og lykter, lakkering, polering +++ ble resultatet ganske så bra. Ikke dårlig hvertfall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. var å hentet fangeren i dag, var ikke fester for grøftelys : bråk : får vel jukse til noe! var ganske tykk plast i forhold til den ordginale! har ikke prøve festa den enda, skal si fra når jeg har fått den på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.