#1 Skrevet Juni 5, 2007 Fins det noen som har bredda en rs2 eller s2,80 avant før?? i så fall, noen som har bilde ?? trenger inspirasjon:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2007 Her har du ihvertfall ett lite utvalg av bredda s2`er (Fra side 3) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87897 Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2007 men fortsatt ingen avant.. Ingen som har bredda en avant før ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2007 jeg har i allefall alldri sett det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2007 men fortsatt ingen avant.. Ingen som har bredda en avant før ? Her er gamlebilen min, den er breddet litt både foran og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2007 Her er gamlebilen min, den er breddet litt både foran og bak. ai ai ai, er det godventoen jeg ser? hmm... en kamerat av meg fra hamar har Vento VR6.. samme stripa i frontruta, men den her mangler solfilm, så da er det nok ikke den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...