#1 Skrevet Juni 5, 2007 Satt på RS4 felger med ET42.. Det subber litt bak når jeg går litt for fort over dumper, eller med passasjerer bak.. Har ikke senka bilen enda, men planen er å sette på senkefjær 20mm bak og 30mm forran.. Sett på cobra senkefjærene, har ingen erfaring fra disse men vet at andre bruker disse og er førnøyd.. Tenkte å få tak i noen stive fjær som kanskje kan dempe subbingen litt, eller evt siste utvei å valse hjulbuene.. Noen som kan komme med noe råd/tips ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2007 Hva slags dekk har du ? for enkelte dekkmerker er bredere en andre, og kan hjelpe ved f.eks å bytte til et dekkmerke med smalere bredde (selv om dekkdim er lik..) Men har selv vært borti ET42 på 7,5x17" på A3 8p som subba ja, men det som er rart at på de fleste A3 8p biler funker det.. men ikke alle.. selv om samme type bil. Rart, men kan ikke forklares.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2007 Har Michelin S Drive.. har 235/35/19.. men fant ut igår at det er en skrue i hjulbuene som lager stygge merker i dekkene bak.. skal fjerne denne skruen samt å prøve å slipe litt .. skal se om det hjelper! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2007 Har Michelin S Drive.. har 235/35/19.. men fant ut igår at det er en skrue i hjulbuene som lager stygge merker i dekkene bak.. skal fjerne denne skruen samt å prøve å slipe litt .. skal se om det hjelper! Bytt til f.eks 225/35-19 Sessanta, og subbinga blir nok borte da. Er også penere med 225 kontra 235 på denne bilen, men er jo min mening, og forstår ikke alle er enige (Har selv A3 8p som konebil med 225/35-19) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2007 Vurderte 225 en stund, men gikk til slutt for 235. Har fjerna 1 skrue på hver side bak som holder bakfangeren oppe.. det hjalp faktisk en del. Har nå mye mindre subbing, men subber litt hvis jeg virkelig går inn for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...