#1 Skrevet Juni 5, 2007 Skal ha nye støtdempere til bilen, er ute etter god kvalitet og siden jeg har liten erfaring med dette så spør jeg her: Hvis valget sto mellom Bilstein og Koni, hvem er og foretrekke? Vil ha noe som er litt fastere enn originalen, er ikke ute etter og senke bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2007 eg har koni og er fornøyd....bilstein skal vist være bra også etter hva eg har hørt da...pris messigt da? stor forskjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2007 ble koni på meg pga leveringtid og den gode rabatten vi har på rodin. er kjempefornøyd med di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2007 Begge to er jo bra dempere,men hvis det ikke skiller mye i pris(mekonomen har ca samme pris på begge to) så ville jeg definitivt gått for Bilstein: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2007 Begge to er jo bra dempere,men hvis det ikke skiller mye i pris(mekonomen har ca samme pris på begge to) så ville jeg definitivt gått for Bilstein: rock : Right on!! Bilstein = Har Bilstein Sprint selv (m/ H&R Race fjører), sykt fornøyd. Er stivt men opprettholder samtidig deler av komforten ved vanlig kjøring, er skikkelig tight og godt. Har et par kompiser med vanlig bilstein og det er som natt og dag kontra orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2007 Har akkurat kjøpt sjøl, og da blei det bilstein sport (samme lengde som orginal demperne). På autopower sa de at kvaliteten på bilstein er bedre enn koni. Han sa at koni lettere gikk i stykker ved botning... Kjøpte forøvrig mine på auto trio (hovedimportør for bilstein). spurte om de hadde klubb rabatt, og det hadde de. Tror jeg fikk 20%. De er å anbefale om du skulle ende opp med bilstein. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2007 Bilstein er skikkelig bra! kjøpte meg PSS9 for noen uker siden, og er meget fornøyd! Bare vær obs på at i norge er det SINNSYKE priser i forhold til hvis man bestiller fra usa.. auto trio eller hva det heter (norske importøren) er ikke akkurat billige.. skal jo tjene 5-7k per sett dem selger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2007 Bilstein er skikkelig bra! kjøpte meg PSS9 for noen uker siden, og er meget fornøyd! Bare vær obs på at i norge er det SINNSYKE priser i forhold til hvis man bestiller fra usa.. auto trio eller hva det heter (norske importøren) er ikke akkurat billige.. skal jo tjene 5-7k per sett dem selger... Hvor mye sparer man ved å bestille Bilstein "over dammen"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 6, 2007 Hvor mye sparer man ved å bestille Bilstein "over dammen"? Som jeg skreiv, så tjener den norske importøren mellom 5000 og 7000 kr per sett de selger, pluss 3-5 ukers leveringstid.. Fra USA blir det inkl frakt og moms 5-7k billigere, og man har settet levert på døra etter 3 dager... Edit: så igjennom tilbudene jeg fikk på mail fra norske levrandører nå(auto trio/auto supply), og jeg sparte henholdsvis 9500,- og 8450,- på å bestille fra TireRack levert med DHL express! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2007 Som jeg skreiv, så tjener den norske importøren mellom 5000 og 7000 kr per sett de selger, pluss 3-5 ukers leveringstid.. Fra USA blir det inkl frakt og moms 5-7k billigere, og man har settet levert på døra etter 3 dager... Edit: så igjennom tilbudene jeg fikk på mail fra norske levrandører nå(auto trio/auto supply), og jeg sparte henholdsvis 9500,- og 8450,- på å bestille fra TireRack levert med DHL express! hva betalte du for dine? hva måtte betale i frakt aswell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 20, 2007 hva betalte du for dine? hva måtte betale i frakt aswell? Settet inkl frakt og moms med $ kursen på det tidspunktet, kom det totalt på 13100,- Hvis jeg ikke husker helt feil, var frakta på $ 120,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...