#1 Skrevet Juni 5, 2007 Lurer litt på å ta mc-lappen og lurer derfor på om nokon har gode erfaringar med forskjellige kjøreskular i Ålesund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2007 Tok min hos Rogne og var veldig fornøyd med både lærer, tid og kostnad (men det er jo noen år siden da...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2007 Rogne har slutt me mc lappen prøv heller me skårbrevik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2007 Sol har vel også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2007 Når jeg tok brukte jeg SAL, tok både A1 å A der, og er veldig fornøyd me han.. Det er forresten broren til han som driver sol, som igjen driver kun med bil (mener jeg på) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2007 Han dreiv i hvertfall med det når jeg tok billappen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2007 Sal, Rotevatn er veldig bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...