#1 Skrevet Juni 5, 2007 Fant denne da jeg søkte etter felger til Touran min. Ufattelig kul synes jeg. Så vidt jeg kan se er det en Q7 felg som de har fått til å passe på en Golf og da har jeg et liiiite håp om at det finnes en slik felg som passer på min Touran også. Er det noen som vet om det er mulig? Kan gjerne være replica. Jeg har sett for meg dekk i dimensjonen 225/40-18, men kan gjerne avvike litt fra det dersom jeg får tak i disse felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2007 Audi Q7 har 5x130 boltsirkel og ofte høyt innpress på felgene så det kan passe med bruk av adapter-spacere som forandrer boltsirkel. Slike får man kjøpt for cirka 2 tusen for et sett med 4 stk med alt av bolter og skruer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2007 Har ikke sett replica, men så disse i 20 på en Sportback også. Gromt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2007 Fant bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2007 Fant bildet. Dette var helt rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2007 Har ikke sett replica, men så disse i 20 på en Sportback også. Gromt... Skaffer replika jeg.. Men tror det er kun org. boltsirkel dessverre, men kan sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2007 Skaffer replika jeg.. Men tror det er kun org. boltsirkel dessverre, men kan sjekke. Det hørtes meget lovende ut..kan du sende meg en pm når du vet boltsirkel, et og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2007 Det hørtes meget lovende ut..kan du sende meg en pm når du vet boltsirkel, et og pris? Finnes i 5x120 og 5x130. 19" er lang leveringstid på , men kan skaffe 9x20 5x130 på ca en drøy uke. Er ET60 på felgen, så er helt perfekt for ombygning av boltsirkel Dvs med 25 mm spacer blir denne ET35 Hva slags dekk vil du evt ha da ? Billigst mulig, eller bra kvalitet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 7, 2007 Finnes i 5x120 og 5x130.19" er lang leveringstid på , men kan skaffe 9x20 5x130 på ca en drøy uke. Er ET60 på felgen, så er helt perfekt for ombygning av boltsirkel Dvs med 25 mm spacer blir denne ET35 Hva slags dekk vil du evt ha da ? Billigst mulig, eller bra kvalitet ? Alt avhenger jo av hvilken pris hele pakken kommer på... 20" er egentlig ganske så uaktuelt da det er min bedre halvdel som primært bruker bilen, og i tillegg kjører vi ganske ofte lengere turer på dårlige finnmarksveier, så noe større enn 19" tør jeg ikke... 18" kan forøvrig også være av interesse. Lang leveringstid er forresten ikke noe sort problem siden jeg tenkte å slite ut di dekka jeg har på nå først, og det tar hvertfall 1,5mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 7, 2007 Alt avhenger jo av hvilken pris hele pakken kommer på...20" er egentlig ganske så uaktuelt da det er min bedre halvdel som primært bruker bilen, og i tillegg kjører vi ganske ofte lengere turer på dårlige finnmarksveier, så noe større enn 19" tør jeg ikke... 18" kan forøvrig også være av interesse. 19" er laaaaaangt unna, så må bli evt 18" da.. 18" 5x130 ET56 (ikke ET60 på 18") m/ 225/40-18 Vredestein Sessanta: 12498,- + frakt. Evt m/ 225/40-18 Kenda for 10998,- + frakt. NB! kun 4 stk på lager igjen hos leverandør.. Men dette er + spacer, men det koster ca 2-3000,- avhengig av hvor du får tak i det. Vil anbefale å kjøpe slike ombyggningspacere selv, da det er billigst, kontra kjøpe gjennom oss. Kjøp de på f.eks Ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...