Anbefalte innlegg

Heisann...

har nå fått et problem. igår startet lampa for lite kjøleveske og blinke ibilen. tenkte fred og ingen fare og fylte opp og tenkte som så at det er temperaturene ute og sånt dill dall...

Men, til morgenen idag kom jeg inn i bilen til en vanndam under matta. Dette luktet og hadde farge som kjølervæska. Fikk fjernet det og måtte komme meg på jobb så fylte opp 1.5liters flaske med vann og dro på jobb og fulgte med på temp. måleren.

Etter jobb idag sjekket jeg litt ang. dette. Det er ikke noe som helst vannlekasje i motorrommet på vannføringskabler. Den spytter ikke ut vann. Det blir ikke vanndam eller fuktig der bilen står om jeg står på tomgang eller turtall. Men etterhvert sjekket jeg føringen igjenom torpedoveggen til varmeregisteret eller hva det enn heter. Det sildret det jevnlig vann. Så her er det lekasje.

Noen som har opplevd samme problem? Må vell til og demontere dasjen og alt dritt nå vell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vell til og demontere dasjen og alt dritt nå vell?

nå kan du glede deg lars:p , for å få byttet de slangene må du ut med dashbordet for å komme til varmeregisteret(regner med at det er like køddent på audi som mercedes?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noe som frister pent lite. Noen som kanksje har litt tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har opplevd dette? ingen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ut med dashen som er svaret her ja.. Lite morsom jobb har jeg hørt! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg akkurat fått samme brittn på min A80 comprtition, plastrøret gjennom torpedoveggen har sprukket på langs og sildrer ut kjøleveske,

er det noe fornuftig hurti trix som kan fixe dette?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo være så lite at det hjelper med radiator tett eller lignene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ut med dash og bytte register det.

Er ikke å ille som det ser ut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

autohausaz.com har billige kjøleregister... bare kjøp og starte på jobben.. tar litt tid, men er ikke så ille... bare ikke glem som 99% andre gjør at "luftkassa" også har to muttere som er festa via motorrommet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.