#1 Skrevet Juni 5, 2007 som topic sier så skal jeg på eu kontroll med bilen min, oppdaget i dag at hornene ikke virker og i morgen skal jeg på eu kontroll. er det en ener eller toer feil hvis det ikke virker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2007 er ikke helt sikker men tror det er en 2 er feil...er jo sikkerthet da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2007 Manglende horn er ENER feil. Hatt flere slike på flere biler........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2007 Har aldri vært med på at dem har sjekket fløyta på en Eu-kontroll.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2007 Har aldri vært med på at dem har sjekket fløyta på en Eu-kontroll.. Ikke jeg heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2007 Dem sjekker det, men er bare 1`er feil hvis det ikke virker.. Fikk det selv på forrige kontroll jeg var på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2007 dro ned på mekonomen i dag tidlig og kjøpte meg ett horn dær, så fikk ikke feil på dette uansett:) men takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 6, 2007 Husker vi fikk 2er feil på russebilen for å ha for høyt lydsignal. Nappa av ledningen under frontfangeren så ble det kun en 1'er feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...