#1 Skrevet Juni 5, 2007 Hei Jeg har sett en Audi 100 Avant 88/89 mod til salgs, eller rettere sakt det er vel bare jeg som vet at den er til salgs enda.. Jeg har sett litt på den og dette er et meget fint eksemplar. Motoren har problemer med bensinpumpa og batteriet/ ladingen er dårlig.. selgeren viste ikke helt. Kan ikke se rust av betydning og interiøret er meget fint. Dette er en 2,3 liter 5'er og er sølvgrå med gråe seter og ellers svart interiør. Er noen interessert så kan jeg vise dere bilen da den står innelåst i garasje. Har faktisk lyst på den selv, men så var det de pengene:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2007 er vel ikke en som heter ole som har den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2007 er vel ikke en som heter ole som har den ? Nei en som heter Fredrik:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2007 hvor mye skal han ha for den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2007 hvor mye skal han ha for den ? Han har ikke fastsatt pris. så det er bare å komme med bud.. Jeg er der etter kl 12 i morgen en stund så da kan du se den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2007 litt seint nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...