#1 Skrevet Juni 6, 2007 Hallo. Lager en ny tråd siden det var dårlig respons på siste post. Litt om problemet: Når jeg kjører så kommer det en suselyd. Denne blir borte når abs lampa kommer. (Da har jeg ikke abs) Jeg tok av begge navne bak da jeg skulle skifte hjullager, men jeg fikk ikke ut abs sensoren, så jeg koblet fra under setet. Går det an å få koblet opp mot vag-com og sjekke hvilken sensor som er ødelagt? Hvordan får jeg ut abs sensoren? Takk for evnt hjelp: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2007 Ja, med riktig kontakt og programvare i forhold til bil kan du koble til vag-com eller VAS. Regner med det gir deg noen hint. ABS følerene hender det man må bruke MAKT for å få ut. Noen er i utgangspunktet bare presset inn i navet, andre sitter med en liten skrue i tillegg. Begge setter seg noe j.... fast etterhvert. Sansynligvis får du den ikke ut hel, så regn med å måtte kjøpe nye i så tilfelle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2007 jessda. Men hva kan den irriterende lyden fra motorrommet være da tro? Lyden blir borte når absen slår ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...