#1 Skrevet Juni 6, 2007 etter møte med den opel frontera... som om noen vet om deler som jeg kan kjøpe er det bare og si i fra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2007 Au au d så ikke kjekt ut, ser og ut som om du traff den bak og at han hadde krok på sin bil. Må holde avstand Får håpe du får tak i deler og får bilen på veien igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2007 Å heisann, det var jammen facelift'en sin det... Det ser jo heller ikke så ille ut da, men det er jo sure penger rett før ferien.. Du får ha lykke til, og skulle det dumpe ned noe ekstra C4-stæsj i postkassa så skal jeg gi beskjed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2007 sjekka fort prisene på møller på det som var ødelagt. 32 000 kom det på + litt til med duppeditter takk og lov for at jeg hadde kasko 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2007 kan også kjøpe a6 panser og lykter om noen har det liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...