#1 Skrevet Juni 6, 2007 Noen som driver med test av dieseldyser i Østfold/Oslo/Akershus ? Eller vet om noen som gjør ? Jeg har en haug med dyser som jeg skulle ha testet snarest, og han jeg vanligvis bruker hadde ikke anledning før til uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2007 Ingen som vet hvem som kan teste dyser ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2007 Nærmeste Diesel-Elektro verksted ? http://www.gulesider.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2007 Takker for tips Thomas. Men er det ingen som vet om et bakgårdsvverksted som tilfeldigvis og så har dysetestebenk, og kan gjøre jobben raskere og rimeligere enn de fleste på gulesider ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2007 Noen som driver med test av dieseldyser i Østfold/Oslo/Akershus ? Eller vet om noen som gjør ?Jeg har en haug med dyser som jeg skulle ha testet snarest, og han jeg vanligvis bruker hadde ikke anledning før til uka. 2 trinns dyser eller? ikke mange som kan teste annet enn start trykket på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2007 2 trinns dyser eller?ikke mange som kan teste annet enn start trykket på de Vanlige mekaniske dyser til 2,5 tdi rekke femmere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2007 hmm... er det ikke et bosh verksted der nede. de kan sikkert det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2007 Takker for tipset. Jo det er flere Borsch-verksteder. Men jeg er på jakt etter et som noen vet at er rimelig, helst et skikkelig "bakgårdsverksted" med latterlige priser. Det finnes da opplagt noen som har slik dysetester i garasjen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 7, 2007 funnet noe eller ? er er litt mere info som forklarer hvorfor dette ikke kan gjøres i en håndvending med en vanlig dieseldyse tester http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=12460&highlight=nozzels 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 8, 2007 Hmm, dette var interessant, Per. Men noen som vet hva som pleier å bli feil på disse ved slitasje ? Er det for lavt åpningstrykk eller er det for dårlig forstøving ? Jeg tipper det siste er er størst årsak til røyk og lav effekt, men vet ikke. Er fortsatt mottakelig for gode tips om rimelige bakgårdsverksteder som kan teste slike dyrser rimelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...