Anbefalte innlegg

Et lite spørsmål.. Cab'en har alltid hatt likedane hovedlykter, ikke sant?

Dvs de som er hele, med parklys i hjørnet? Correct me if I'm wrong.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt. 92-96 brukte vanlige halogenlamper med H4+H1 pærer, men 97-00 brutke "RS2" lampene med linse nærlys. Bortsett fra dette så stemmer det du skriver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Ikke helt. 92-96 brukte vanlige halogenlamper med H4+H1 pærer

Men fremdeles så sto parklyset i hjørnet, og blinklyset lå i fangeren, ikke sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leita nemlig etter nye hovedlykter til 90'en, og fant cabriolet-lykter på brukbildeler.com..

 

Etter mye rot på telefon, virka ikke helt som han skjønte hva jeg mente, så ble vi enige om at det var '94 Audi Cab-lykter, med separat parklys.

 

Etter bestillingen ringte han opp, og sa at han ikke ville gi noe garanti på at delene passet, virka litt usikker egentlig. Og det sa jeg var ok, for de gjør de jo..

 

SÅ; Pakken ankommer, og jeg er i ekstase for at jeg endelig har fått tak i den typen lykt jeg er ute etter. "1993 Audi 90 Cab lykter med separat parklys. Gir ingen garanti for at de passer" sto på det pakkesedelen.. 90 cab :rolleyes: greit nok, poenget er at det er riktige lykter.

 

MEN; Når jeg åpner pakken, hva finner jeg? Helt vanlig Audi 80-hovedlykter med park og hovedpære på samme plass, uten hjørne (hvor blinken sitter)..

 

Så da lurer jeg litt på hva denne fyren surrer med når han sier de var til cab, OG hadde separat parklys.. Jeg vil ikke betegne parklysa på 80'n som separat iaffal.. Meninger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det virker som om fyren tenker Amerikansk! I USA brukte nemlig Cab'ene 80'ens hovedlys med oransje blinklys inkludert parklys på siden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå fant jeg pakkeseddelen, og leste den en gang til, og har jo seff lest feil, frustrert som jeg var.. Det som står, er; "Audi 80 93 H+V Frontlykt (type m. separat parklykt) Uten el.just. Ingen garanti at passer da de skal brukes på Audi 90 cab"

 

Virka som han ble litt forvirra når jeg forklarte at cab'en hadde separat parklykt.. Uansett. Han skriver jo at lykta har separat parklykt.. Parklyspæra sitter jo rett under hovedlyset!! :(

 

Mener du at han har sitt på det tørre, Per?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, egentlig. Det virker som om dere har pratet litt forbi hverandre her. Jeg forstår hva du mener med å si at Cab har separat parklys, men det er ikke sikkert at han på hoggeren forsto dette. Ja, parklyset er separat, men likevel inkludert i hovedlysenheten, og ikke en løs lampe som han trolig forsto det som det skulle være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Argh frustrerende.. Jeg forklarte jo han at jeg var ute etter parklys på hjørnet, og det var han jo enig i, bare at selve lykta ikke passet på bilen min..

 

Jaja.. Får vel prøve å bli kvitt de da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Argh frustrerende.. Jeg forklarte jo han at jeg var ute etter parklys på hjørnet, og det var han jo enig i, bare at selve lykta ikke passet på bilen min..

 

Jaja.. Får vel prøve å bli kvitt de da

 

 

heisann:) har du solgt de hovedlyktene dine?? trenger venstre hovedlykt til min audi 80 b4..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.