Spm vedr. turbotrykk, målere og div ( urquattro )

Anbefalte innlegg

Hei !!

Har endelig fått urquattroen EU - godkjent.... : rock :

Så jeg har fått kjørt en god del i dag !! Derfor har jeg noen spm vedr. instrument målerene...

Hva er normalt turbotrykk i måleren ? går den helt til topps og viser 3 streker der ?? ( det gjør min )

Bilen min kutter av og til ved belastning, så lurer på om trykket er justert ved wastegaten.

Er det andre dårlige måter å øke turbo trykket på slik at fusking vil oppstå ??

Hva pleier temp. måleren å ligge på ?? C N H ??

Takker for noen svar, da jeg er litt usikker på hva målerene skal ligge på !!

Det var gøy å få digidash til å fungere, og fikk kjøpt ny sensor til speedometer.

Så da fungerer det endelig. Det er derfor bilen ikke ble eu-godkjent !!

Men-----Dette var dyrt å få tak i..... : bråk :

Mvh Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min gamle 10v går også måleren til topps og viser 3 streker, men om det skal være sånn har jeg ingen aning om, den viser 1 bar på tomgang, og det virker jo litt mye da. Det at den kutter ved belastning kan være at den suger falsk luft rundt dysene, det var ihvertfall feilen på min, dette finner du enkelt ut av ved å spraye startgass på dysene mens motoren er i gang, hvis turtallet øker da, så suger den falsk luft.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve med startgass rundt dysene... Lurt....Skal prøve dette i mrg.

Takk skal du ha..:tilber:

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.