#1 Skrevet August 5, 2004 Og er det andre enn møller som leverer? Mulig at jeg bør bytte før rudskogen, så jeg slipper å dra helt inn i skauen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2004 Koster ca 1300,- for komplett sett foran originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2004 Får de mye billigere uorginalt. Fikk feil til min engang, da fikk jeg tak i til 500-600 kr. Kjøpte orginale til min nå(S6 bremser). Disse er elendige og smuldrer opp slik at kontaktflaten mot skivene minker... Kjøper ikke de igjen jaffal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2004 Og hvor fikk du så tak i de uorginale??? Nysgjerrig jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2004 Jeg kjøpte EBC klosser på http://www.quattro.se (Ikke Green-stuff el.l, men tilsvarende originalklosser). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2004 Er prisen pr kloss, pr side eller for begge sider framme? J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2004 Hei Johan. Hør med Bang & Folkestad i sørlandsparken. De skaffer det meste av sånne ting. Kjøpte bremser til den forrige Corra der ute og betalte da 1000 kr for to skiver og 4 klosser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2004 Opprinnelig postet av Johan Heide Er prisen pr kloss, pr side eller for begge sider framme? J På quattro.se er prisen for begge sider mener jeg å huske, send en epost til dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2004 Det er vel ganske sjeldent at bremseklosser ikke selges som komplett sett til begge sider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2004 Har handlet endel hos quattro.se. Bra service og ok priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...