#1 Skrevet August 5, 2004 http://www.an.no/nyheter/article1202221.ece Godt at politi finnes..værtfall på disse kantene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg http://www.an.no/nyheter/article1202221.ece Godt at politi finnes..værtfall på disse kantene.. Bra de gjøre jobben sin for en gangs skyld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg Noen vill oss Bodøværinger vondt..hmm ?=&¤%#¤¤ . Tja.. kommer an på øyet som ser. Hvis folk er så dum at de kjøper sprit på dunk i disse tider så er det ris til egen ræv... Dette var kanskje bar en IQ test av Bodøværinger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2004 Jeg har aldri hatt noe stort forbruk av hb, og etter metanol-opprullingen kan jeg ikke akkurat si det har økt. Folk burde ha mere vett enn å kjøpe på dunk nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2004 Slapp av Bt, kan ta med litt hjemmefra så du får til karsken din:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim Slapp av Bt, kan ta med litt hjemmefra så du får til karsken din:D hehe..lover du?? hehe sluttet faktisk med hb for 2.5 år siden..men av og til så er det godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2004 Har det noen gang vært godt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Foss Amundsen Har det noen gang vært godt?? Kunne ikke bli mer enig, selv om jeg er nordlenning selv får jeg frysninger av tanken på heimert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2004 I nøden spiste fanden fluer og drakk heimert fra Trøndelag:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2004 Kan nok være at det enda henger gamle minner igjen fra da man var 16 og fredagsritualet var en halvliter heimert til 50 kroner og en liter apelsinjuice Til og med sats gikk ned de helgene fanden spiste fluer.. og det er ikke bra for magen for dem som går med et inderlig ønske om å prøve det. Er forresten ikke så glad i appelsinjuice lengere heller.. har fått helt stygga på det! Urk.. Holder meg til pils og original vare, så får dem som føler for det drikke fra dunken sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 7, 2004 Har faktisk en dunk liggende her fortsatt, når jeg tenker etter... Noen som glemte den igjen her for et par måneder siden... Noen som vil kjøpe...? Hehe... Bare kødder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 7, 2004 Holder meg til varer med prislapp og etikett når jeg først drikker Drikker ikke hb, og hverken snuser eller røyker. OG er trønder, er det mulig?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 7, 2004 Opprinnelig postet av Rune Sveian Holder meg til varer med prislapp og etikett når jeg først drikker Drikker ikke hb, og hverken snuser eller røyker. OG er trønder, er det mulig?! Men, har du bart??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...