#1 Skrevet Juni 6, 2007 Har noen 17" sommerfelger m dekk,en del slitte dekk. boltdim. 5x112 , ET35(tror jeg). Felgene er i bra stand. Ikke noe BBS felger . men pene . Selges billig. 3500,- Greit å få sladda litt med de dekka på mo til helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2007 Legger ved et bilde av en felg som er lik på utseende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2007 Legger ved et bilde av en felg som er lik på utseende.. Er de helt rette eller er det ugjevnheter ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2007 Er vedlig bra stand.. helt rette ingen skader.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2007 Byr 2795.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2007 ok da siden du ikke svarer så byr jeg Kr 2995.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2007 3000,- er ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2007 3000,- er ok Ok Jeg må få se de først.. Når kan vi møtes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 6, 2007 Regner med det er disse du kjøpte Kenneth. Tråd stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...