#1 Skrevet Juni 6, 2007 Noen som har montert dette før? Skal sette på RS4 B5 bremser på min 96 mod S6 C4. Hva må gjøres? Må ha en braket til å feste kalliperen men er det noe mere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2007 Ingen med URS6 som har oppgradert bremser før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2007 Ring KRB, han har litt peiling på bremser til disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2007 Ja hvis ingen vil si hvordan de har gjort det så må jeg vel nesten det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2007 Bumper en siste gang i håp om at noen kan gi meg noen tips. Er skiva bolt on? Er det noe innpress forskjeld på skivene? Andre ting jeg må tenke på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2007 Har ikke hørt om noen som har gjort denne typen oppgradering, de jeg kjenner til har enten benyttet: ecstuning.com bira.org 2bennett.com krb trading quattronics.co.uk eller mekket braketter selv med div porsche kalippere. Har også hørt rykter om movit bremser. Ingen ting er bolt direkte, må ha brakett av noen type. mvh, Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2007 hm. Takker for svar. Da har jeg hvertfall litt mere å gå etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...