#1 Skrevet Juni 6, 2007 Har kjøpt en importert 2004. mod A3, men på denne så låser den automatisk dørene ved kjøring. Går det å deaktivere denne funksjonen? Er dette bare et fenomen på tyske biler, eller er det slik på de som er solgt i Norge og? Og hva er det egentlig godt for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2007 Er vel pga du ikke skal gå ut av bilen når du kjører i fylla, får da har man lett for og glemme at man faktisk beveger seg fort. Og pga unger osv regner jeg med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2007 Saken er at ut kommer en men ikke inn... (må dra i døråpneren to ganger fra innsiden) Det hindrer ihvertfall folk fra å prøve å trenge seg inn i bilen, men jeg er ikke så plaget med akkurat det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2007 Nå begynner jeg også å lure på hvorfor bilen låser seg når man kjører, er jo ikke det at folk prøver og åpne dørene fra utsiden når du ligger på veien i 80... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2007 Er vel kanskje ikke så vanlig her til lands, men såkalte car hi-jackings eller bilkapringer om du vil, hender rett som en sprett ellers i verden. Ved å låse dørene når bilen begynner å rulle hindrer du at uvedkommede kan hoppe inn i bilen din selv når du da plutselig har rolig gangfart ved for eksempel køkjøring. Og ja, dette kan fjernes med Vag-Com eller et aldri så lite verkstedbesøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...