Anbefalte innlegg

jeg var ute å gikk i byen i dag i finværet da jeg så en sort ny a4 med sota ruter rulla mot meg, når den var på sida av meg så jeg blålysa i siderutene bak, så nå har vi fått sivil audi her i byen og :)

regner vel med at det er en 2,0 TFSI som den de har i larvik området

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt om en sort splitter ny A6 jeg med sota ruter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en A4 sline? Kompis av meg som ble stoppa av det i allefall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber nå og da på Shell på Stav, og denne var innom forrige dagen.. Har ikke reg.nummeret, men det var nå ihvertfall en A4 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja a .. mulig dette er gammelt nytt.. men man bør kjøre pent rundt den her..

Stod på Nidarvoll i ettermiddag.

A4 B8 S-line.. Snerten kamerapakke ved speilet, Naviantenne bak og en ekstra antenne på taket foran.

Blålys-leds i fronten, policepilot og styringssystemer montert lavt på dashbordet så de ikke vises om man skulle vurdere å kjøre forbi..

IMG_1996.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas Hanger: Mulig jeg har spurt om dette før.. Men var du på GSV under førstegangstjenesten..? [/offtopic]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet får bare finere og finere biler.. det er ikke rart, med de avgiftene her til lands!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er heller ikke rart når man tenker på hva slags folk og biler de skal innhente og stoppe når det er påkrevd.. :)

Det er jo tross alt arbeidsplassen deres, de er satt til å gjøre den jobben, klart de da skal ha best mulig arbeidsforhold!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, da har dem ikke noe unnskyldning til å ikke få jobben gjort fra nå av da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.0 TFSI Quattro bekreftet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.. og tilhører UP i Larvik.. sentral registerforvaltning? Bekrefter iallefall at det er en UP-bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg er fast på den bilen der, bruker dagene på å kjøre forskjellige ruter i Trøndelag. Er visstnok veldig fine dager men til tider hektiske også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg er fast på den bilen der, bruker dagene på å kjøre forskjellige ruter i Trøndelag. Er visstnok veldig fine dager men til tider hektiske også ;)

 

Hadde vært kjekt å fått vite disse rutene på forhånd:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kjekt å fått vite disse rutene på forhånd:p

Hehe, har nevnt det et par ganger jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.