#1 Skrevet Juni 7, 2007 har kjøpt meg nye 19" og de skraper i venstre hjulbue framme.. hva må jeg gjøre? A4 b5 97 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2007 Det trenger ikke nødvendighvis å være på grunn av felghøyden (19") at det subber. Det kan også ha noe med bredden på felg og dekk... noe du ikke skriver noe om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2007 Det trenger ikke nødvendighvis å være på grunn av felghøyden (19") at det subber. Det kan også ha noe med bredden på felg og dekk... noe du ikke skriver noe om. sorry offtopic. men jeg bare må få sagt det. SINNSYKT pen touran du har ove... nå kjente jeg hvordan det var å savne gamel bilen. ubeskrivelig rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2007 Det trenger ikke nødvendighvis å være på grunn av felghøyden (19") at det subber. Det kan også ha noe med bredden på felg og dekk... noe du ikke skriver noe om. det er dekkbredda som er synderen 235/35/19 lurer bare på om det må valses eller slipe vekk av innersjermen:) men det rare er at den kun tar i på venstre fram hjul: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2007 Tja... du kan jo sjekke at du har fått lik ET på felgene dine da det bare subber på ene siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2007 valsing er vel og anbefalle kanskje.. pass på så du ikke ødelegger skjermen ved at det tar tak skikkelig en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2007 Tja... du kan jo sjekke at du har fått lik ET på felgene dine da det bare subber på ene siden. Eventuelt at ene frem-skjermen er byttet en gang, da til en uoriginal el.l. Passformen er ikke alltid 100% og kan fort resultere i en "smalere" skjerm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...