#1 Skrevet Juni 7, 2007 Hei har flyttet til vestby , mulighet da til å bli lokalmedlem i ski ? mvh bjørn svarva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2007 Hey, jeg bor også i Vestby: vinke : Men du blir vel medlem av Follo lokalag tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2007 Vestby er ett ypperlig utgangspunkt for å møte opp på Follo lokallagstreff. Dette finner sted på McDonalds i Vestby annenhver tirsdag kl 20:00 (partallsuker). Dvs at det er treff førstkommende tirsdag 12.06. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2007 Hey, jeg bor også i Vestby: vinke : Men du blir vel medlem av Follo lokalag tenker jeg.. hei du , fint at det intresser for audi / vw her ute også . ses h bs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2007 Hei har flyttet til vestby , mulighet da til å bli lokalmedlem i ski ?mvh bjørn svarva. Da er det jo mulighet til at du får se igjen gammle bilen din også da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2007 Da er det jo mulighet til at du får se igjen gammle bilen din også da. Det gleder jeg meg til , funker det bra nå da . Er vel like pen den tenker jeg , ha en god helg .h bs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2007 ja,da den funker bra nå,men vurderer og selge til fordel for en større bil,men er ikke lett og finne ut hva vi vil ha. god helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...